تکنولوژی های راکت تنیس سال 2021
0 - 0
8 اسفند 00     1755 بازدید
تکنولوژی های راکت تنیس سال 2021

در اینجا 7 تکنولوژی سال 2021 راکت های تنیس هد را مرور می کنیم. این تکنولوژی ها خاص شرکت هد HEAD بوده و آنرا از سایر رقبا متمایز و راکت حرفه ای تری را به شما ارائه می کند.

هر راکت تنیس با توجه به نوع طراحی آن و نیز قابلیت های مختلف آن از تکنولوژی های مختلفی بهره می برد. تقسیم بندی تکنولوژی های راکت از قرار ذیل است:

 

 
راکت تنیس رادیکال بله بله بله بله      
راکت تنیس گرویتی بله       بله بله بله
راکت تنیس اسپید بله            
راکت تنیس اکستریم بله            
راکت تنیس اینستینکت بله            

 

توضیحات بیشتر تکنولوژی های فوق الذکر را در جدول ذیل مرور نمایید، مهترین و شاید خاص ترین تکنولوژی گرفن 360+ است که در کلیه راکت های حرفه ای وجود دارد.

 

 

 

گرافن 360+ ترکیبی از تکنولوژی Graphene 360 خاص شرکت HEAD بوده و برای
انتقال انرژی بهینه و الیاف مارپیچی نوآورانه برای افزایش انعطاف پذیری و احساس ضربه تمیز طراحی شده است. بیشتر در خصوص گرفن 360+ بخوانید ...

  یک الگو زه کشی  16/19 که انعطاف پذیری بیشتری را داشته و ترکیب کاملی از کنترل و قدرت را ارائه می دهد

 

 

بخش متغیر سر راکت (HEAD) قدرت، کنترل و چرخش راکت را کاملا متعادل می کند   گرمت های صوتی از طریق حرکت بیشتر رشته ها، قدرت بیشتری را فراهم می کنند و صدا و ارتعاشات را بهینه می کنند.

 

 

SWEET ZONE با شکل متمایز و کاملا گرد، یک تاچ منحصر به فردی را ایجاد می کند که دارای وسیع ترین قسمت رشته ای است که از پایین تا بالای راکت تنیس بالا رفته و برای سبک مدرن بازی مناسب است.   سطح مقطع بیضوی در نواحی پایینی راکت (قسمت SHOULDER راکت) امکان انعطاف پذیری و احساس عالی را فراهم می کند.

 

 

 

یک شیار انعطاف پذیر عمیق تر و نرم تر، با هندسه مقطع خاص در نواحی پایینی راکت (قسمت SHOULDER راکت) باعث درک بهتر و بیشتر احساس ضربه می شود.    

 

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید