پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
خدمات زه کشی و دستگاه

در حال حاضر تمامی راکت های حرفه ای در بازار با برند هد یا سایر برندها بصورت زه کشی نشده عرضه می شوند و فقط راکت های نیمه حرفه ای زه کشی شده و آماده هستند. لازم است بدانید که تمامی بازیکنان حرفه ای تنیس نیز بطور مداوم زه کشی راکت خود را تعویض و با توجه به سطح بازی و میزان استفاده از زه نسبت به تغییر آن اقدام می نمایند. البته این موضوع برای بازیکنان نیمه حرفه ای و متوسط بسته به میزان استفاده از زه و سطح تمرینات متغیر خواهد بود که به تجربه و حس ضربه، زمان تعویض آن مشخص می شود. چنانچه راکت شما ضربه تمیزی نمی زند و یا حس ضربه را خوب منتقل نمی کند و یا از زمان تعویض زه مدت زیادی است که گذشته بهتر است نسبت به زه کشی مجدد اقدام نمایید تا مجددا حس راکت نو را تجربه کنید.

 

تعویض زه رکت و حس مجدد راکت نو

 

فراموش نکنید، زه راکت مهمترین عنصر در بازی تنیس است زیرا مسئولیت اصلی در انتقال انرژی از دست و راکت شما به توپ را بر عهده دارد، لذا حتما مشخصات مختلف زه راکت را با هم مقایسه و یا با کارشناسان SPORTNER تماس بگیرید.

 

چنانچه خرید از سایت ما صورت پذیرفته باشد، خدمات زه کشی حرفه ای SPORTNER بصورت رایگان انجام و زه نیز اورجینال برند هد HEAD استفاده می شود نه زه متفرقه. اما چنانچه راکت از جای دیگری تهیه کرده باشید و یا مجددا خدمات زه کشی با توجه به نوع زه  و نیز الگوی زه راکت pattern string قیمت متفاوتی دارد. بطور معمول زه راکت قیمتی بین 300-400 هزار تومان و اجرت زه کشی 100 هزار تومان خواهد داشت. البته با توجه به اینکه مجموع خدمت کمتر از مبلغ ارسال رایگان (1 میلیون تومان) می باشد هزینه های لجستیک بعهده مشتریان می باشد.

 

مطمئن باشید SPORTNER با دستگاههای بروز سال 2022 و 2023 و نفرات حرفه ای که تجربه چند ساله در این زمینه دارند، خدمات زه کشی را به بهترین وجه انجام می دهد.

جهت زه کشی راکت خود، لطفا با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.


SPORTNER می تواند در صورتیکه شما باشگاه دار و یا مغازه دار هستید، دستگاه زه کش نیز مطابق با کاتالوگ 2021 HEAD و کاتالوگ 2022 HEAD از شرکت هد HEAD تهیه نماید. جهت سفارش دستگاه نیز لطفا با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

صفحه مناسب چاپ