پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
از سری راکت جدید HEAD GRAVITY 2021 –
0 - 0
1 آذر 00     1510 بازدید
از سری راکت جدید HEAD GRAVITY 2021 –

از سری راکت جدید HEAD GRAVITY 2021 "بخشش" بخواهید

بخشش در گذشته یک کلمه کثیف در تنیس بود.

در بازی مدرن امروزی با قدرت بالا بی وقفه ، بازیکنان نخبه ای مانند Sascha Zverev "راکت های بخشنده" را در سری جدید HEAD GRAVITY 2021 انتخاب می کنند ، و نه از روی ضعف ، بلکه از قدرت. "بخشش" یعنی اعتماد به نفس. و اعتماد به نفس به معنای پرخاشگری و ضربه 160km در ساعت است که با هزاران دور در دقیقه چرخش و تهدید همراه است.

 

هرچه راکت خود را ببخشد!! Zverev با اعتماد به نفس بیشتری می تواند توپ را به سرعت تغییر دهد. GRAVITY HEAD عریضتر از قاب کلاسیک است و به Zverev اعتماد به نفس کامل برای استفاده از بازی تهاجمی خود را می دهد.

 

در سال 2021 ، "بخشش" به عنوان یک کلمه مثبت برای کل تنیس بازان با هرتوانایی ها ، از Zverev گرفته تا کسانی که بعنوان سرگرمی بازی می کنند تعریف می شود. دور از تورهای ATP و WTA ، این سری راکتی است که همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس در بازیکنان باشگاه می شود، و برای بازیکنانی که سعی می کنند از سفیران HEAD  یعنی Zverev و Ashleigh Barty و سایر افراد حرفه ای تقلید کنند با سرعت بیشتری تغییر کنند، توصیه می شود.

 

سریع ، قدرتمند و دقیق

رالف شووگر ، مدیر تحقیق و توسعه HEAD در مسابقات Racquetsports ، گفت: "ساسا عاشق راکت شد." "شکل سر برای او بسیار مهم است. این کمک بزرگی است. بازی او را قادر می سازد سریع ، قدرتمند و دقیق باشد."

 

مخالفان Zverev در ATP Tour با مقدار زیادی توپ و قدرتی بازی می کنند. HEAD GRAVITY 2021 به او این امکان را می دهد که توپ را با چرخش و سرعت بالقوه بیشتری به انتهای زمین برساند. "چرخش اکنون ضروری است". اگر به بازیکنان برتر این روزها نگاه کنید ، آنها بیشتر از گذشته از چرخش استفاده می کنند ، و به سختی هرگز یک ضربه سریع و بدون چرخش بازی می کنند. وقتی تاپسپین در دهه 1980 ظاهر شد ، بازیکنان ضربات حلقه ای را می زدند شونگر گفت: "اما آنها شوت های سریع نبودند. اکنون بازیکنان از تاپ اسپین زیادی استفاده می کنند و از آن برای کنترل سرعت استفاده می کنند."

 

"توپ Sascha سریع وارد می شود. اگر او 160 کیلومتر بر ساعت را بدون هیچ چرخشی بزند ، توپ او را به طول دو متر جا به جا می کند. فقط با استفاده از چرخش زیاد می تواند توپ را کنترل کند و از مسیر حرکت مطمئن شود. "

 

دلیلی برای پایین آمدن نیست

سری HEAD GRAVITY 2021 - که با فناوری پیشرفته HEAD GRAPHENE 360+ برای انتقال بهینه انرژی ، افزایش انعطاف پذیری و احساس تأثیر تمیز مهندسی شده است - نحوه تفکر افراد تنیسور در مورد "بخشش را تغییر می دهد. "از نظر تاریخی ، مردم می گفتند که اگر شما راکت "بخشنده تری" داشتید ، بازیکن بدی بودید. اما اکنون می توانید "بخشش" را به اعتماد به نفس وصل کنید. این مانند یک ماشین مسابقه ای با اسب بخار زیاد است - به دلیل این قدرت ، شما به لاستیک های عریض تری احتیاج دارید. این راکت به شما امکان می دهد با قدرت زیادی بازی کنید بنابراین به یک قاب عریض تر احتیاج دارید. "

 

"شما به راکت خود اطمینان کامل دارید و به همین دلیل با ضربه هایتان کاملاً زمین را گاز می گیرید. در سریعترین زمان ممکن ضربه می زنید. لازم نیست سرعت خود را کم کنید. این سمت مثبت بخشش است. اگر اندازه سر راکت شما خیلی کوچک است ، و شما باید سرعت توپ و ضربه راکت خود را هماهنگ کنید ، در این حالت ناخودآگاه سرعت سر راکت خود را کاهش می دهید. HEAD GRAVITY 2021 به شما اعتماد به نفس می دهد تا در سریعترین زمان ممکن چرخش کنید و مطمئن خواهید بود که به توپ ضربه درستی وارد می کنید. "

 

برای حداکثر چرخش، راکت را از روی توپ می زنید. به همین دلیل است که برای "بخشش" بیشتر ، برخی از فریم های این مجموعه دارای تیرهای باریک تری هستند و خطر لرزاندن توپ را کاهش می دهد.

بازی خود را اصلاح کنید

HEAD GRAVITY برای اولین بار در سال 2019 تولید شد ، همچنین مناسب Barty است که تنوع زیادی در بازی خود دارد. " Ash  یک بازیکن کاملاً متنوع است. فورهندهای مختلفی دوست دارد و با حداکثر چرخش بازی می کند که زمین را باز کند. Schwenger گفت: " Ash  قبل از شروع بازی دوست دارد که به زمین برود و شلیک کند." فرم سر راکت به او کمک می کند تا بازی خود را اجرا کند. من HEAD GRAVITY 2021 را به عنوان تقویت کننده یا تقویت کننده بازی خود می بینم.

 

رنگ جدید برای سال 2021

در کنار شکل سر بزرگتر ، HEAD GRAVITY به خاطر طراحی منحصر به فردش ، با رنگ های مختلف در هر طرف ، شناخته شده است. برای سال 2021 ، طراحی با رنگ زرد و آبی به شکل مدرن یک سری راکت که در شش مدل مختلف وجود دارد: PRO ، TOUR ، MP ، MP LITE ، S و LITE

 

 

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید