HEAD برند شماره یک راکت در سال 2021
0 - 0
4 آبان 01     1067 بازدید
HEAD برند شماره یک راکت در سال 2021

راکت های HEAD برند شماره 1 جهان در پیست تنیس حرفه ای جهانی در سال 2021 بوده است.

 

سال میلادی 2021 در حالی به پایان می رسد که پنج نفر از 10 مرد برتر با HEAD بازی می کنند، سه مسابقه از چهار تورنمنت گرند اسلم مردان توسط سفیران HEAD برنده شده اند، مدال طلای المپیک مردان نیز به این افتخارات اضافه شود و همچنین بهترین بازیکن زن و قهرمان دوگانه در رولان گاروس به نمایندگی از برند HEAD.

اوتمار باربیان، معاون اجرایی HEAD گفت: "ما مفتخریم که این ورزشکاران بزرگ را در تیم سفیران برند خود داریم." ما مشتاقانه منتظریم تا آنها را در سال 2022 در زمین بازی مجددا ببینیم.

 

امسال نیز نواک جوکوویچ رهبر پرافتخار و بهترین تنیسور جهان بود که سری راکت HEAD Speed ​​را تایید می کند. مرد شماره یک جهان برای هفتمین بار رکورد نهمین اوپن استرالیا را جا به جا کرد و در یک مسابقه ماراتن چهار ساعته، پیروز شد و رولان گاروس را برد، ششمین عنوان قهرمانی ویمبلدون را به دست آورد و تنها در فینال ایالات متحده US Open شکست خورد.

 

قهرمان المپیک هم تنیسوری از HEAD بود: الکساندر زورف با توصیه سری راکت های Gravity، نیمه دوم سال درخشانی داشت و 16 مسابقه بدون شکست از ویمبلدون تا نیمه نهایی US Open انجام داد و سال را به عنوان قهرمان فینال ATP و در رنکینگ تنیسورهای جهان با رتبه  3 به پایان رساند.

 

دیگر بازیگران برجسته HEAD عبارتند از: آندری روبلوف که به رتبه 5 رنکینگ حرفه ای دست یافت، متئو برتینی که نقش جوکوویچ را در فینال تمام HEAD در ویمبلدون بازی کرد، و جانیک سینر، اسکی باز 20 ساله سابق که جوان ترین عضو این تیم است جز 10 نفر برتر جهان  هستند.

 

HEAD همچنین در رده بندی پایان سال زنان در قالب قهرمان ویمبلدون و بانوی شماره یک جهان اشلی بارتی بعنوان یکی از حامیان برند هد از راکت Gravity پیشتاز است. و باربورا کریچیکووا چک دوبل را در رولان گاروس فتح کرد و از سری راکت‌های Extreme خود برای بردن رده  انفرادی و دونفره فرانسه حمایت کرد. همچنین در پاریس، کوکو گاوف، سفیر نوجوان دیگر HEAD، به اولین مرحله یک چهارم نهایی گرند اسلم رسید.

 

در یک تصویر از نحوه پشتیبانی HEAD از بازیکنانی با سبک‌های مختلف بازی، پنج سفیر در 10 نفر برتر جهان، مجموعه‌ای از سری‌های راکت HEAD را تأیید می‌کنند که متناسب با توانایی‌های فردی آنهاست.

www.sportner.ir

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید