پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
انتخاب راکت تنیس بر اساس نامگذاری برند HEAD
0 - 0
4 آبان 01     896 بازدید
انتخاب راکت تنیس بر اساس نامگذاری برند HEAD

ما در سال 2022 در حال تغییر نام مدل های راکت خود هستیم و اولین راکتی که به ساختار نامگذاری جدید منتقل شد، PRESTIGE 2021 بوده است.

انتخاب یک راکت تنیس یک تصمیم بزرگ و بسیار شخصی برای هر تنیسور است. شما می خواهید این احساس اطمینان را داشته باشید و در حال انتخاب یکی از مواردی هستید که برای شما و بازی شما مناسب است. به همین دلیل است که ما نام مدل ها را به روز می کنیم تا به شما کمک کنیم تا هنگامیکه در خصوص راکت های HEAD تحقیق کنید، تصمیم آگاهانه تری بگیرید.

امید ما این است که ساختار نامگذاری جدید واضح و منطقی باشد و درک نحوه عملکرد راکت ها و اینکه برای چه سطحی از بازیکن طراحی شده اند را برای شما آسان تر کند. ما مدل ها را در یک نگاه کلی به سه بخش سازماندهی کرده ایم: مسابقات  Tournament، عملکردی Performance و تیم Team.

 

 

مسابقات  Tournament

راکت‌های این بخش اول برای بازیکنان حرفه‌ای و همچنین برای آماتورهای پیشرفته که در سطح بالایی با هم رقابت می‌کنند ساخته شده‌اند.

 

نام مدل های جدید، با آنچه قبلاً در پرانتز نامیده می شد: PRO (PRO)، TOUR (TOUR).

 

عملکردی Performance

این راکت‌ها برای گروهی که احتمالاً بزرگترین گروه تنیس‌بازان HEAD هستند - گروه Performance طراحی شده‌اند. اگر برای خود بازی می کنید، یا در مسابقات گاه به گاه شرکت می کنید، یا هفته ای دو بار با دوستان خود بازی می کنید، در این گروه قرار دارید. شما همیشه به دنبال بازی بهتر تنیس هستید و این تمایل به پیشرفت در نام راکت ها منعکس می شود. MP راکت اصلی ما است که نسخه سبکتر آن MP L است.

 

نام مدل های جدید، با آنچه قبلاً در براکت نامیده می شد: MP (MP)، MP L (MP LITE).

 

 

تیم Team

همانطور که از نامش پیداست اگر گهگاهی بازی می کنید، یک مسابقه هفتگی دونفره دارید و ... مناسب شماست. TEAM L نسخه سبک تری از مدل TEAM است.

 

نام مدل های جدید، با آنچه قبلاً در پرانتز نامیده می شد: TEAM (S)، TEAM L (LITE).

 

ایجاد تغییر

ساختار نامگذاری جدید زمانی معرفی می شود که یک سری جدید راه اندازی کنیم یا نسل بعدی راکت ها را از یک سری موجود بروزرسانی کنیم.

 

پرستیژ  PRESTIGE 2021

چهار مدل در سری پرستیژ 2021 وجود دارد، دو مدل از بخش مسابقات - PRO و TOUR - و دو مدل از بخش عملکرد - MP و MP L (و هیچ کدام از بخش تیمی نیستند). بر اساس قابلیت پخش راکت‌ها، ما این سری را دوباره سازماندهی کرده‌ایم و برخی از نام‌ها را تغییر داده‌ایم تا بتوانید نحوه عملکرد هر مدل و مقایسه آن با مدل‌های دیگر را درک کنید.

اگر در حال حاضر با راکت PRESTIGE بازی می کنید و می خواهید یک مدل PRESTIGE 2021 بخرید، در اینجا نام راکت مورد علاقه شما تغییر کرده است:

 

نام مدل پرستیژ سری 2021

 

 

MP قدیمی اکنون PRO است.

PRO قدیمی اکنون TOUR است.

TOUR قدیمی اکنون MP است.

S قدیمی اکنون MP L است.

 

 

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید