پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
ساک و کوله های هد HEAD، ساخته شده از مواد بازیافتی PET
0 - 0
28 دی 01     814 بازدید
ساک و کوله های هد HEAD، ساخته شده از مواد بازیافتی PET

همه، از جمله تنیسورها، باید "مراقب بیشتری از سیاره زمین باشند". این پیام واضح و فوری از سوی ساشا زورف، یک ورزشکار آگاه از محیط زیست است که تا جایی که می تواند زمان خود را در طبیعت می گذراند و نیاز به رسیدگی به میزان پلاستیک جمع شده در دریاها و اقیانوس های جهان را درک می کند.

زورف (Zverev) با HEAD در توسعه اولین کیف های تنیس این برند ساخته شده از بطری های PET بازیافت شده همکاری کرده است. سری کیف و کوله HEAD GRAVITY R-PET، همچنین نشان می دهد که چگونه HEAD مسئولیت خود را برای پایداری بیشتر و محافظت از زمین برای نسل های آینده به اجرا می گذارد.

 

تا 47 بطری PET در هر کیف
در حالی که 47 بطری PET به کمک نخ‌های پلاستیکی با رنگ‌های زیبا تبدیل شده‌اند تا کیف تنیس گرویتی HEAD GRAVITY R-PET DUFFLE BAG ساخته شود، 36 بطری PET برای کیف ورزشی کمی کوچک‌تر HEAD GRAVITY R-PET بازیافت می‌شود. در داخل و خارج از زمین، می‌توانید با کیف‌های HEAD GRAVITY R-PET، که با استایل تازه‌ای عرضه می‌شوند، بیانیه‌ای قوی از محیط زیست داشته باشید. مواد بازیافت با پرینت‌های آبی بسیار اصیل و با الهام از جزایر و کشورهای جزیره‌ای، و همچنین تحت تأثیر خالکوبی‌های پلینزی، که بخشی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ جزایر هستند.

 

پیام ZVEREV
در داخل هر کیف یا کوله برچسبی با پیام شخصی از سفیر برند هد Zverev خواهید یافت که می‌نویسد: "همه ما باید بیشتر مراقب سیاره باشیم. خیلی قبل از رسیدن ما اینجا (زمین) بوده و ما باید به منابع آن احترام بیشتری بگذاریم تا از رفاه درازمدت همه کسانی که در جهان ما ساکن هستند اطمینان حاصل کنیم".

همچنین پیامی از طرف HEAD بر روی آن برچسب وجود دارد که از مصرف کننده برای انتخاب کیف دوستدار محیط تشکر می کند: "تبریک می گویم. شما صاحب مفتخر یک کیف انحصاری HEAD GRAVITY R-PET هستید که با همکاری ساشا زورف تولید یافته است. در HEAD، این اولین کیف تنیس ما است که از بطری های PET بازیافتی ساخته شده است. از شما برای حمایت از تلاش های ما با خرید این کیف تشکر می کنیم."

 

کیف دافل گرویتی HEAD GRAVITY R-PET DUFFLE
زورف Zverev کیف HEAD GRAVITY R-PET DUFFLE را حمل می‌کند که به لطف تقسیم‌کننده‌های قابل تنظیمی که به نوارهای Velcro داخل آن متصل می‌شوند، به راحتی قابل تغییر است.  فضای زیادی در یک کیف وجود دارد که می‌تواند تا 12 راکت را در خود جای دهد، و دارای یک محفظه کفش مجزا و تهویه‌شده و یک محفظه CCT+ است که از راکت‌های شما در برابر دمای بالا محافظت می‌کند، همچنین جیب‌های اضافی داخل و خارج لوازم جانبی را نیز دارد.

 

 

کیف ورزشی گرویتی HEAD GRAVITY SPORT R-PET
مانند برادر بزرگش، کیف اسپورت گرویتی HEAD GRAVITY SPORT R-PET نیز دارای تقسیم‌کننده‌های قابل تنظیمی است که به بند‌های Velcro در داخل وصل می‌شوند و استفاده از  کیف را آسان می‌کنند. فضایی برای حداکثر شش راکت، یک فضای جداگانه برای کفش و نیز تعدادی جیب لوازم جانبی داخل و خارج برای تمام وسایل شما وجود دارد. این یک کیف بسیار کاربردی است که دارای بند کوله پشتی قابل تنظیم است.

 

جزئیات مهم است
تمام جزئیات در سری کیف های گرویتی HEAD GRAVITY R-PET در نظر گرفته شده است تا به پایداری هرچه بیشتر کیف ها کمک کند. ساک از کاغذ بازیافتی ساخته شده است و به جای سیم پلاستیکی با یک بند نخی به کیف متصل می شود.

 

کلیک کنید: خرید کیف و کوله گرویتی

 

مراقبت از زمین
با یک کیف از مجموعه HEAD GRAVITY R-PET بر روی شانه خود در حالی که به زمین تنیس می روید، ارتباط عمیق تری با طبیعت و اقیانوس های جهان احساس خواهید کرد. :)

 

ترجمه از سایت WWW.HEAD.COM

 

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید