5 محصول پرطرفدار و پیشنهادی SPORTNER.IR
0 - 0
2 تیر 00     834 بازدید
5 محصول پرطرفدار و پیشنهادی SPORTNER.IR

در اینجا 5 راکت تنیس با برند HEAD که برای بازیکنان رده متوسط و حرفه ای مناسب است توضیح داده می شود. این محصولات در فروش محصولات در شرکت SPORTNER که تنها شرکت توزیع کننده محصولات تنیس HEAD در کشور ، نیز جز پرفروش ها در مجموع حالت آنلاین و حضوری است.

  1. SPEED PRO

اسپید پرو با تایید نواک جوکوویچ ، الگوی رشته ای سنتی  20*18 را با مقاومت خوبی ترکیب می کند و به آن نوعی کنترل و احساس بازیکنان باتجربه را می دهد. علاوه بر زه ضخیم تر و زنده 23 میلی متری که با آخرین نسل ارائه شده است ، این به روزرسانی یک وزنه چرخشی کمی بالاتر برای پایداری و مقاومت بیشتر است. فناوری آن Graphene 360+ است ، که قدرت آسان و پایداری اضافی Graphene 360 ​​را با SpiralFibers در قسمت پایین سر راکت ترکیب می کند تا به شما کمک کند تا راکت در اثر ضربه خم شود و انعطاف مطلوب داشسته باشد. توپی که با Speed ​​Pro زده میشود با یک مسیر لیزر مانند و دقت دقیق پاداش کامل را می گیرد. نوسانات آن سنگین تر از نسل قبلی است و باعث می شود سرعت آن در هدایت سرعت یا عبور توپ از زمین کمی بهتر باشد. اگرچه به اندازه Speed ​​MP متعادل در حالت قدرتی - کنترلی نیست ، اما تنیسور توانایی چرخش کافی را برای پایین آوردن توپ به طور موثر پیدا می کند.

در مجموع، Speed ​​به همراه وزن ایده آل، لمس عالی ایجاد کند. این در حالی است که نه تنها در ضد ضربه ها و بلوک ها احساس استحکام می کند ، بلکه نوعی کنترل را ایجاد می کند که اعتماد به نفس را در پاسخ های تهاجمی ایجاد می کند. Graphene 360+ Speed ​​Pro با به روزرسانی های ظریف احساس همراه با کمی ثبات بیشتر، گزینه ای عالی برای کسانی است که می خواهند راکت بازیکن احساساتی با قدرت کافی برای به کسب امتیازات خوبی را داشته باشند.

خرید راکت اسپید هد

 

  1. EXTREME S

Head Extreme S  با Graphene 360+ و فریم جدید به خانواده Extreme اضافه شده است. این راکت با سر 105 اینچ مربع خود ، قدرت بالا و پتانسیل چرخش داری در سری Extreme را در یک بسته بخشنده تر و کاربرپسند قرار می دهد. این راکت فقط با زه  کشی خاص خود، برای بازیکنان میان رده (که نرخ آنها تیز در حال افزایش است) که به دنبال زدن یک ضربه قدرتی است ، مناسب است. این کار همچنین باید برای تنیسورباهوشی که بدنبال سلاحی کاملاً دقیق است کار می کند. این نسخه دارای Graphene 360+ است که ترکیبی از پایداری و قدرت Graphene 360 ​​با SpiralFibers در قسمت تحتانی سر راکت برای احساس تمیزتر بودن در اثر ضربه است. همچنین دارای یک Spin Shaft تقویت شده برای ثبات بیشتر پیچشی، همراه با 360 Spin Grommets ، که شیارهای بزرگ قیف شکل برای امکان حرکت بیشتر رشته ها و ضربه محکم و ناگهانی snapback (فکر می کنید چرخش سنگین تر است) مناسب است. در هنگام بازی کردن، Extreme S به ضربات متوسط ​​با عمق متوسط خوب جواب می دهد. اگرچه این راکت نسبتا قدرتی است ، اما توانایی چرخش کافی برای پایین آوردن شدت توپ وجود دارد. همچنین سر 105 اینچ مربع این راکت تجربه ضربه مغتنمی را برای شما به ارمغان می آورد و ضربه تمیز و موثر با توپ را آسان می کند. بالانس سنگین سر، راکت را از طریق ضربه ثابت نگه می دارد. Extreme S همچنین در سرویس زدن، خوب می درخشد که ترکیبی از قدرت ، چرخش و دقت ، تهاجمی ماندن را آسان می کند. در نهایت ، با افزودن اندازه بزرگتر سر، قدرتمندی را به خانواده Extreme ، حتی به بازیکنان میان رده دسترسی راحت تر به سرعت و چرخش را داده است.

خرید راکت EXTREME S

 

 

  1. RADICAL MP

Head فصل دیگری را به یکی از راکت های همه کاره ارائه کرده است که Radical MP با تکنولوژی Graphene 360+ نامیده می شود و در هدف گیری آسان و احساس عالی بازیکن حرفه ای را دارد. برای سال 2021 ، Head نه تنها وزن و ثبات را اضافه کرده است ، بلکه همانند نسخه های قبلی رادیکال MP ، این راکت مورد استقبال دسته گسترده ای از مهاجمین توپ متوسط ​​و پیشرفته قرار گرفته است. فناوری خاص HEAD گرافن 360+ است که پایداری و قدرت آسان گرافن 360 را با SpiralFibers در قسمت پایین سر ترکیب می کند تا احساس را تقویت کند. مانند نسل قبلی ، این راکت دارای الگوی کنترل رشته ای است که شامل رشته های اصلی متراکم تر در مرکز برای کنترل همراه با فاصله بیشتر در حاشیه برای احساس دور بودن از مرکز می باشد. این راکت نه تنها احساس قدیمی رادیکال را فراهم می کند ، بلکه دارای قدرت کافی است و می تواند حریف خود را در خط دفاعی قرار دهد. این چوب علاوه بر اینکه به شما ثبات می دهد تا ضربه های سرعتی سنگین را هدایت کنید و برای شلیک چرخشی نیز به اندازه کافی سریع است. رادیکال MP با لمس عالی احساس خوبی را به وجود آورده است. در سرویس ها ، نیرو به طرز شگفت انگیزی معجزه می کند، و چرخش کافی برای ضربه زدن وجود دارد. در نهایت ، Head یک به روزرسانی بسیار چشمگیر برای رادیکال MP تولید کرده است. بازیکنان باتجربه ای که به دنبال یک راکت سریع و در عین حال پایدار با قدرت قابل کنترل هستند باید این مورد را به لیست دموی خود اضافه کنند.

 

 

 

  1. INSTINCT MP

معرفی Instinct MP با تکنولوژی Graphene 360+!مانند نسل قبلی ، این راکت شتاب انفجاری ، قدرت آسان و دقت چرخشی مناسب را برای تنیسور متوسط ​​ارائه می دهد. در مقایسه با نسل قبلی، به نظر می رسد که این به روزرسانی قابلیت مانور بیشتری دارد. فناوری خاص HEAD، Graphene 360+ است که ثبات و قدرت Graphene 360 ​​را با SpiralFibers در قسمت پایین سر ترکیب می کند تا احساس تمیزتر بودن در اثر ضربه را داشته باشد.

Instinct MP یک سلاح نقطه زن است که ترکیبی از دقت و دسترسی بسیار آسان به چرخش است. اگرچه به اندازه برخی راکت ها سنگین نیست ، اما سرعت این راکت آن را برای درگیری در دفاع و یا خنثی کردن ضربات در هنگام فرار عالی عمل می کند. در کل، Instinct MP در رالی های واکنشی!! بسیار عالی عمل می کند و فعالیت شما را راحت تر می کند و وقتی فرصت را از دست دادید می توانید، جبران کنید. احساس سرعت نیز در هنگامی که زیر فشار هستید، خیلی سریع به کار شما می آید. بازیکنان میان رده که به دنبال سلاحی بسیار مانورپذیر با هدف گیری آسان در ضربات هستند باید توجه جدی به این راکت بدهند.

 

 

  1. GRAVITY TOUR

راکتی با طراحی با لوازم آرایشی جدید که برای سال 2021 به روز شده است! بازیکنان باتجربه ای که به دنبال کنترل فوق العاده و احساس عالی هستند باید عاشق Gravity Tour باشند. زه کشی  متراکم 20*18 این راکت به ضربات بلند شما در داخل زمین کمک می کند. همچنین دارای سختی دسته راکت 61RA است که در اثر ضربه بازخورد خوبی به آن می دهد. در مقایسه با Gravity Pro (که دارای الگوی رشته ای 20*18 است) ، این راکت سبک تر و سریعتر است. همچنین کمی ضخیم تر ، و در نتیجه قدرت بیشتری دارد. Gravity Tour ساخته شده با گرافن 360+ ، پایداری و قدرت گرافن 360 را با SpiralFibers در قسمت پایین سر ترکیب می کند تا احساس تمیزتر بودن در اثر ضربه را داشته باشد. این راکت همچنین دارای هندسه قاب گردتر است. این نه تنها یک تماس راحت تر ایجاد می کند ، بلکه چرخشی بزرگتر را فراهم می کند و ضربات حمله ای به توپ در زوایای فوقانی رو به بالا را آسان می کند. از همان ابتدا ، Gravity Tour در هنگام ضربه احساس استحکام و راحتی را فراهم می کند ، و الگوی رشته ای تنگ کنترل خارق العاده ای را بر روی نوسانات کامل فراهم می کند. اگرچه پتانسیل چرخش کافی برای پایین آوردن ضربه توپ وجود دارد ، اما این راکت شما را قادر می سازد تا توپ را با قدرت هدایت کنید. در کل، لمس بسیار عالی است ، و جرم کافی در سر راکت وجود دارد. سرویس زنان تهاجمی می توانند به سرعت این راکت را حرکت دهند و می توانند مانند یک بمب، ضربه بزنند. در نهایت ، Gravity Tour جاذبه با ترکیب چشمگیر کنترل و احساس ، برای کسانی که می خواهند راکت یک بازیکن کلاسیک با سرعت مناسب ارائه شود ، مناسب است.

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید