پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
داستان پشت RADICAL 2021 جدید
0 - 0
28 اردیبهشت 00     1200 بازدید
داستان پشت RADICAL 2021 جدید

RADICAL 2021 جدید را بردارید ، اولین تابهای خود را در توپ بگیرید و به سرعت احساس تازه و بهبود یافته راکت را تحسین می کنید.

 

هم اکنون خریداری کنید – SHOP NOW

 

از قالب جدید تا هندسه جدید ، از فناوری جدید تا الگوی رشته جدید و همچنین طراحی جدید ، پر جنب و جوش و جسارت که نشانگر مدرنیته و نوآوری راکت است ، کمبود جدیدی وجود ندارد.

 

 

این یک رادیکال است ، اما "خیلی رادیکال" نیست ، به این دلیل که تفاوت اساسی ، شدید ، غیرقابل تشخیصی با آنچه در مجموعه قبل ارائه شد ، ندارد. در حالی که شما بلافاصله موارد جدید این راکت را حس خواهید کرد و دوست خواهید داشت ، اما هنوز یک پیوند واضح در مورد راکت های قبل از آن در سری RADICAL وجود دارد ، و این به اصل نسخه 1993 بازمی گردد ، که تقریباً 30 سال پیش برای آندره آگاسی طراحی شده بود. با هر راکت ، HEAD آن میراث قوی رادیکال را زنده نگه می دارد. نکته مهم ، این راکت جدید هنوز هم مانند یک رادیکال احساس می شود.

 

 

 

تکامل ، نه انقلاب

حتی با نامی مانند RADICAL ، داستان توسعه راکت بیش از انقلاب ، تکامل HEAD است. راکتی را ایجاد کرده است که همچنان دارای هویت ، ویژگی ها و قابلیت های متنوع بازی است اما با یک پیچ و تاب تازه همراه است.

 

RADICAL 2021 همچنان مورد پسند کسانی است که همیشه از این سری استقبال کرده اند. RADICAL جدید هنوز هم برای بازیکنان همه کاره و همه جانبه طراحی شده است و ترکیبی ایده آل از قدرت ، کنترل و چرخش را ارائه می دهد ، بنابراین نوعی وجود ندارد که نتوانید بازی کنید. بازیکنان متعهد RADICAL، نسخه جدید را دوست دارند. اما ، برای اولین بار ، گروه جدیدی از بازیکنان - که قبلاً RADICAL را انتخاب نکرده بودند - می خواهند آنرا امتحان کنند.

 

راکت مردم

طراحی و ارائه  RADICAL جدید، بر اساس  چهار مکان در چهار کشور مختلف ، ده ها بازیکن ، چندین نمونه اولیه و دو سال آنالیز محقق شده است. ممکن است شما با تجزیه و تحلیل مصرف کننده از بازیکنان در اتریش ، آلمان ، سوئیس و ایالات متحده ، RADICAL جدید را با عنوان The People Racquet در نظر بگیرید. این بازیکنان - که شامل برخی از کسانی هستند که قبلاً از RADICAL استفاده می کردند و برخی دیگر که قبلاً اطمینان چندانی نداشتند - نسخه های مختلف راکت را آزمایش کردند ، با ارائه بازخورد و مصاحبه های کیفی با تیم تحقیق و توسعه HEADدر نهایت این محصول با بازار روانه شد.

 

 

علاوه بر تجزیه و تحلیل مصرف کننده ، HEAD همچنین از تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی برای ایجاد RADICAL جدید برای ارتقا بازی شما استفاده کرده است. بازیکنان حرفه ای همچنین RADICAL را آزمایش کردند و بینش خود را در مورد احساس و عملکرد راکت ارائه دادند.

 

شکل جدیدتر WIDER HEAD

یکی از درسهای تجزیه و تحلیل مصرف کننده این بود که بازیکنان مدرن از فرم سر راکت کمی بزرگتر WIDEتر بهره مند می شوند. تعداد بیشتری از بازیکنان از چرخش روی توپ استفاده می کنند ، با افزایش خطر برخورد به قاب و تولید خطا. همچنین ، وقتی بازیکنان توپ را خارج از مرکز می زنند ، تمایل دارند که این کار را به سمت چپ و راست انجام دهند تا بالا و پایین.

 

راه حل تغییر قالب و هندسه بود. در حالی که اندازه کلی سر RADICAL 2021 مانند مدل قبلی است ، اما این یک شکل گردتر است، در حالی که طول راکت کاهش می یابد ، عرض راکت کمی افزایش می یابد RADICAL. از این قالب جدید ساخته شده و همچنین دارای یک سطح مقطع بهینه شده برای بهبود ثبات و عملکرد است.

 

الگوی جدید STRING

تمام جزئیات در RADICAL 2021 از نزدیک و با دقت مورد توجه قرار گرفته است ، HEAD همچنین الگوی رشته راکت را اصلاح کرد.

 

جدید GRAPHENE 360+ TECHNOLOGY

بازخورد بازیکنان این است که RADICAL 2021 به سختی مدل های قبلی این سری احساس نمی شود. یکی از راه های بهبود احساس RADICAL 2021 ، معرفی فناوری بسیار پیشرفته گرافن 360+ است. ترکیبی از انتقال انرژی Graphene 360 ​​و الیاف مارپیچی نوآورانه باعث افزایش انعطاف پذیری و احساس ضربه تمیز می شود.

 

طراحی جدید و اطمینان جدید

طراحی پر حرارت و جسورانه RADICAL 2021 - که با ظاهر مسابقه های قبلی سری بسیار متفاوت است - توجه شما و بقیه را جلب خواهد کرد. نارنجی روشن ، که رنگ اصلی این سری است ، بلافاصله نشان می دهد که این یک RADICAL است ، با زیبایی کاملاً معاصر و کاملاً منطبق با راکتی که برای یک بازیکن جوان و مدرن از نو تصور شده است. تمام راکت های HEAD’s Tour دارای رنگ نامتقارن در شافت هستند و RADICAL 2021 نیز تفاوتی ندارد و به هویت بصری این برند کمک می کند.

 

مجموعه رادیکال

چنین طراحی جذاب همچنین به شما کمک می کند تا در مورد راکت و بازی خود احساس خوبی داشته باشید و به شما امکان می دهد بهترین بازی  تنیس خود را بکنید.

Radical Collection

شاید شما قبلاً یک RADICAL در کیف راکت خود داشته باشید. یا شاید شما با RADICAL تازه کار هستید ، و در مورد این راکت در گذشته مطمئن نبوده اید. در هر گروهی که باشید ، HEAD معتقد است که عاشق RADICAL 2021 جدید می شوید.

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید