پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
راکت تنیس اکستریم HEAD EXTREME جدید 2022 - اسپین برای شما، هرج و مرج برای حریف !!
0 - 0
9 آبان 01     476 بازدید
راکت تنیس اکستریم HEAD EXTREME جدید 2022 - اسپین برای شما، هرج و مرج برای حریف !!

متئو برتینی و HEAD EXTREME 2022 – این دو زوجی هستند که بازیکنان جاه طلب نیز باید از آن تقلید کنند. EXTREME که در سپتامبر 2022 عرضه شد، راکت فول اسپین SPIN شماست.

 

 

راکتی مناسب برای تیپ بازیکنان جوان، مهاجم، پر انرژی و نیز در تنیسورهای حرفه ای تور ATP، این ویژگی‌ها برای متئو برتینی، که یکی از علاقه‌مندان در مسابقات آزاد آمریکا خواهد بود، صدق می‌کند. برتینی، که امسال در اشتوتگارت و در باشگاه کوئینز لندن قهرمان شده بود، با کمک اسپین بالا و قدرت از ابتدا بر حریفان خود مسلط است و آنها را سردرگم می کرد.

 

با معرفی فناوری Auxetic، اکستریم EXTREME جدید احساس برتری را ارائه می دهد که به شما کمک می کند توپ را بچرخانید، بر حریفان خود مسلط شوید و آنها را از BASE LINE عبور دهید. همچنین به آن سرویس های خاص مانند ماتئو برتینی اضافه کنید.

 

راکت جدید  EXTREME که در 1 سپتامبر 2022 راه اندازی شد، راکت فول اسپین SPIN شماست. برای چرخش و قدرت بهینه، راکت دارای گرومت‌های چرخشی است که امکان حرکت بیشتر زه را در همه جهات فراهم می‌کند. Sound Grommets با بهینه سازی صدا و ارتعاش، قدرت بیشتری را از طریق حرکت زه بیشتر فراهم می کند.

 

تمام جزئیات EXTREME به گونه ای طراحی شده است که چرخش، قدرت و انفجار زیادی به شما بدهد. در حالی که دسته راکت (شفت) پایداری جانبی را افزایش می دهد، که پتانسیل چرخش بیشتری را ایجاد می کند، الگوی زه کشی 16/19 سازگار با چرخش، عملکرد زه ها را به حداکثر می رساند و به شما امکان می دهد با چرخش بیشتری بازی کنید. عملکرد فوق العاده با طراحی بسیار شیک و مدرن به رنگ سبز پسته ای و خاکستری همراه است.

راکت اکستریم 2022 مجهز به 6 نوع تکنولوژی است و یکی از معروفترین آنها، تکنولوژی آگزیتیک Auxetic می باشد. Felix Schumann، مدیر محصول در آمریکای شمالی، می‌گوید: "Auxetic برای افزایش احساس ضربه راکت طراحی شده است، و بدون توجه به موقعیت ضربه روی زه ها، یک پاسخ واضح و صاف را در هر شات ایجاد می‌کند".

محل این فناوری در پایین فریم به گونه‌ای طراحی شده است که به جناق مهندسی راکت که متشکل از فیبر کربن است، اجازه می‌دهد تا با اعمال نیروی کشش، پهن شود و هنگام فشرده شدن منقبض شود. هر چه نیروی اعمالی بزرگتر باشد، واکنش فناوری بیشتر است. ایده این است که در برخورد با توپ، نیروی بزرگی به جناق وارد می‌شود که ناشی از کشیدن سیم‌ها به سمت مرکز راکت است. بسته به جایی که توپ به زه ها برخورد می کند، نیروی ضربه در مکان های مختلف در فریم اعمال می شود و به فناوری اجازه می دهد تا واکنش نشان دهد و احساس توپ را در برابر سیم ها یکنواخت کند.

آیا شما یک بازیکن مسابقات، رقابتی یا بصورت سرگرمی بازی می کنید؟ مهم نیست، در سری EXTREME 2022 شما راکتی را پیدا خواهید کرد که مناسب بازی تهاجمی شما در بین این پنج مدل باشد:

 

بازیکنان مسابقاتی که می خواهند با چرخش و حداکثر کنترل بازی کنند، EXTREME TOUR (305 گرم) را انتخاب می کنند.

 

 

در حالی که بازیکنان تیم EXTREME MP (300 گرم) را برای قدرت بیشتر همراه با قابلیت بازی آسان تر ترجیح می دهند.

 

 

بازیکنان رقابتی جوان می توانند با EXTREME MP L (285 گرم)، که نسخه سبک تر EXTREME MP است، چرخش و قدرت زیادی تولید کنند.

 

 

 EXTREME TEAM (275 گرم) برای بازیکنان تفریحی عالی است،

 

 

در حالی که EXTREME TEAM L (265 گرم) سبک ترین مدل در این سری است که به لطف اندازه سر بزرگتر و قدرت بیشتر، راحت ترین بازی برای بازیکنان و یا مبتدیان است.

 

 

از نظر زیبایی شناسی، Head طیفی از رنگ های تازه را به دنیای تنیس معرفی کرده است و به روز رسانی Extreme آن طیف رنگی قبلی را حفظ می کند. شومان می‌گوید: «ما طراحی عدم تقارن جناق را همسو کرده‌ایم. این بدان معناست که بخش فریم به رنگ سبز لیمویی در می آید که اکنون جناق و دستگیره آن به رنگ پسته ای است. تغییرات گرافیکی روی شفت راکت، شاخص قدرت، کنترل و هد سایز و .... و در نهایت نام Extreme را برجسته می کند.

 

اصلی ترین ورزشکار هد که لاین هد اکستریم را تایید می کند متئو برتینی است.

 

 

بازگشت به صفحه نخست سایت

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید