پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
مقایسه برند هد HEAD با ویلسون WILSON
0 - 0
7 اردیبهشت 01     2941 بازدید
مقایسه برند هد HEAD با ویلسون WILSON

ویلسون در مقابل هد ، یک انتخاب بسیار دشوار است. هر دو مارک در صنعت پیشرو هستند. طراحی راکت های تنیس ویلسون و هد بسیار جذاب بوده و همچنین ویژگی های بازی در بالاترین سطح را ممکن می کند. در گام یک اگر راجر فدرر را دوست دارید ، مترادف ویلسون و اگر نواک جوکوویچ ، سفیر جهانی هد را بیشتر دوست دارید، هد انتخاب شماست. در زیر می توانید اطلاعات کمی بیشتری برای کمک به شما در انتخاب پیدا کنید.

www.sportner.ir

1. پیشینه شرکت ها


Wilson logo and symbol, meaning, history, PNG


دفتر اصلی کالاهای ورزشی ویلسون در شیکاگو ، ایالت IL است. این شرکت از سال 1989 زیرمجموعه شرکت Finish Amer Group Ltd. است. ویلسون در سال 1913 به عنوان بخشی از شرکت تولید کننده اشلند تولید کننده گوشت تاسیس شد. ویلسون بر استفاده ویژه از محصولات جانبی کشتارگاه تمرکز کرد. در سال 1914 رشته های تنیس. نام شرکت کالاهای ورزشی ویلسون پس از یک سری ادغام در سال 1931 به تصویب رسید.

در حال حاضر ، مارک های خانوادگی ویلسون از خود ویلسون ، لوئیزویل ، د مارینی ، آتک ، اووشیلد و لوکسیلون تشکیل شده است. ویلسون لباس و تجهیزات ورزشی را برای بیس بال ، تنیس ، گلف ، فوتبال ، بسکتبال ، فوتبال ، والیبال ، سافت بال ، بدمینتون ، راکت بال و اسکواش تولید می کند.

 

Image result for head logo | Logos, Head skis, Ski brands


هد به عنوان تولید کننده تجهیزات اسکی در سال 1950 توسط هوارد هد تأسیس شد. در سال 1969 هد با تولید اولین راکت تنیس فلزی تولید خود را به تنیس گسترش داد. در حال حاضر ، Head UK Ltd. یک شرکت خصوصی با دفتر مرکزی در لندن ، انگلستان است. راک و تجهیزات اسکی آلپاین ، کالای اسنوبرد ، تنیس ، راکتبال ، پارو ، اسکواش و راکت و توپ محصولات این کمپانی است. همچنین توپ های تنیس (مارک پن) و کفش تولید می کند. Tyrolia ، Mares ، SSI و rEvo نیز مارک های متعلق به Head UK Ltd.

 

بطور خلاصه برند HEAD در مقایسه با WILSON بطور تخصصی تر و با قدمت بیشتری بدنبال محصولات تنیس بوده در حالیکه ویلسون گستره محصولات ورزشی بیشتری را کاور می کند.

 

2. حامیان برند

 هر دو برند یک سفیر جهانی دارند که فقط طرفداران تنیس نمی شناسند. راجر فدرر و نواک جوکوویچ قطعاً سوپراستارهای تنیس هستند و سطح بازاریابی آنها بسیار فراتر از مرزهای دنیای تنیس است.

 

تنیسورهای مطرح و حامی ویلسون WILSON:

Men

Roger Federer

Grigor Dimitrov

Juan Martin

Milos Raonic

David Goffin

Tennys Sandgren

Ladies

Simona Halep

Elena Svitolina

Jelena Ostapenko

Serena Williams

Venus Williams

Petra Kvitova

 

سفیران HEAD:

Men

Novak Djokovic

Alexander Zverev

Marin Cilic

Fernando Verdasco

Harry Fritz

Diego Schwartzman

Ladies

Sloane Stephens

Asleigh Barty

Elise Mertens

Bianca Andreescu

Daniele Collins

Maria Sharapova

 

همانطور که مشخص است هر دو نفر اول جهان در رده مردان و زنان از سفیران HEAD هستند.

در خصوص رنکینگ تنیسورها بیشتر بخوانید ...

 

3. طراحی


Wilson logo and symbol, meaning, history, PNG

ویلسون یک مارک محافظه کار است. با این حال ، باید بگویم که طراحی فعلی با قاب سیاه خیره کننده است. ظاهر ساده اما مدرن راکت های ویلسون را دوست دارم. من نسخه کامل قاب سیاه را ترجیح می دهم ، اما راکت های دارای نوار رنگی روی قاب راکت (سبز ، نارنجی یا قرمز) نیز زیبا هستند. باید گفت که رنگ های مختلف به معنای محصولات مختلف است. رنگ سبز برای راکت های Blade ، نارنجی برای Burn ، سیاه برای Pro Staff ، آبی برای Ultra و خاکستری نارنجی برای Clash جدید اختصاص داده شده است.

 

Image result for head logo | Logos, Head skis, Ski brands

Head قطعاً از نظر طراحی جسورانه ترین مارک تنیس است. فریم های آنها با رنگهای چشمگیری که توجه شما را جلب می کنند مشهور هستند. از Head-orange نارنجی و آبی از طریق Head Head instinct تا رنگ زرد Head Extreme. از راکت های HEAD به سختی می توان چشم پوشی کرد. آنها در میان بازیکنان محافظه کاری که به قاب های راکت خاکستری و سیاه و فقط پیراهن و شلوارک سفید استفاده می شوند ، محبوبیت زیادی ندارند ، اما نسل جوان همه در طراحی راکت های قابل توجه Head هستند.

 

 

4. طیف محصولات

Wilson logo and symbol, meaning, history, PNG

Power and Spin ULTRA
Control PRO STAFF
Power BURN
Spin and Control BLADE

Revolution

Power and Control and Spin

CLASH

 

Image result for head logo | Logos, Head skis, Ski brands

Power and Spin EXTREME
Power and Comfort INSTINCT
Control and Spin potential RADICAL
Ultimate Power SPEED
Full Control PRESTIGE
New! Force GRAVITY
Power&Fun BOOM

www.sportner.ir

 

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید