پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
کاتالوگ محصولات تنیس هد 2022 HEAD
0 - 0
4 آبان 01     857 بازدید
کاتالوگ محصولات تنیس هد 2022 HEAD

 

کاتالوگ محصولات تتنیس هد 2022 HEAD را از این لینک می توانید دانلود نمایید

 

توضیح مختصر اینکه، سری راکت های هد بوم HEAD BOOM در سال 2022 به کاتالوگ اضافه شده و سری راکت های اینستینکت علی رغم تولید و تغییر در ظاهر و تکنولوژی های راکت در سال 2022 در کاتالوگ گنجانده نشده اند! که این خود تعجب بسیاری از حرفه ای ها را در بر داشت. 

 

کمپانی هد HEAD در سال 2022 با معرفی راکت بوم BOOM تغییر نسبتا بزرگی ارائه کرد این راکت هم در رده بزرگسال و هم در رده جونیور ارائه شده و با استقبال تنیسورها نیز مواجه شده است. قدرت بالا، لرزش کمتر و انتقال کم آن به دست و همچنین ترکیب عجیب جنس فریم راکت در موجه با ضربه و تاچ بالا از ویژگی های اصلی این راکت است. شما می توانید با مطالعه مقالات سایت ما، قسمت یادگیری و آموزش، تکنولوژی ها و ویژگی های دقیق این راکت اطلاعات بیشتری به دست آورید.

 

راکت های سری رادیکال و اکستریم بدون تغییر در ترکیب رنگی نسبت به سال گذشته، در سال 2022 نیز عرضه شدند.

 

رنگ بندی های جدید و نیز بروز شده در کیف و کوله های تنیس نیز از جمله تغییرات بنیادین در محصولات 2022 هستند. همچنین عرضه کیف و کوله های متناظر با رنگ راکت بوم HEAD BOOM و نیز پرستیژ HEAD PRESTIGE نیز قابل اشاره است. علاوه بر طبقه بندی های ارائه شده در دسته کیف و کوله سایت WWW.SPORTNER.IR در قسمت TOUR TEAM  نیز این تنوع قابل مشاهده دقیق تر است.

 

تغییرات تکنولوژی راکت ها در سال 2022 نسبت به سال 2021 نیز در این لینک قابل بررسی است

 

 

در صورت نیاز به توضیحات تخصصی بیشتر در خصوص محصولات و اقلام تنیس برند هد HEAD، می توانید با واتساپ شرکت در تماس بوده و سوالات خود را مطرح نمایید 

WWW.SPORTNER.IR

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید