پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
چگونه یک راکت تنیس برای کودکان انتخاب کنیم – مقاله کوتاه
0 - 0
31 خرداد 00     950 بازدید
چگونه یک راکت تنیس برای کودکان انتخاب کنیم – مقاله کوتاه

امیدواریم این مقاله را دوست داشته باشید. برای اینکه بدانید ، SPORTNER ممکن است سهم کمی از پیوندهای موجود در این صفحه برای کمک به دوام این سایت جمع آوری کند….

اندازه مناسب یک راکت تنیس برای کودک شما می تواند مشکل باشد. کودکان با سرعت های مختلف رشد می کنند و اندازه راکت که باید استفاده کنند به مرحله رشد و نمو آنها بستگی دارد.

 

برای یافتن بهترین تناسب ، حتماً راهنمای کامل ما در مورد نحوه خرید راکت بچه گانه را بررسی کنید. با این حال ، نکته اصلی این است که کودکان باید با راکت تنیس کوچکتر شروع کنند و به تدریج با رشد راکت خود را ارتقا دهند.

 

در اینجا یک راهنمای دقیق در مورد انتخاب طول راکت وجود دارد ، اما دوباره بخاطر داشته باشید که کودکانی که از منحنی رشد استاندارد پیروی نمی کنند ممکن است مجبور شوند اندازه ای را بالا یا پایین ببرند:

 

Age

Height

Racquet

4 or younger

102 cm or less

48.3 cm

4-5 years

102-113 cm

53.3 cm

6-8 years

114-126 cm

58.4 cm

9-10 years

127-140 cm

63.5 cm

10 or older

140+ cm

66.0 cm

مقیاس ها بر اساس سانتی متر هستند

 

یک آزمایش خوب برای اینکه ببینید آیا کودک شما از راکت تنیس اندازه مناسب استفاده می کند این است که راکت را به صورت وارونه روی زمین قرار دهید و دسته آن رو به بالا باشد. کودک شما باید بتواند کف دست خود را به راحتی روی کلاهک لب به لب قرار دهد بدون اینکه بازوی خود را خم کند یا بدنش را خم کند.

 

همچنین لازم به ذکر است که بیشتر راکت های بچه ها دارای اندازه استاندارد گریپ 4 اینچ هستند. اگر در هنگام گرفتن راکت، گریپ خیلی کوچک به نظر می رسد ، می توانید با افزودن یک اوورگریپ، آن را جمع کنید.

 

امیدواریم این منبع به شما در جهت گیری صحیح کمک کرده باشد. البته ، اگر به کمک نیاز دارید ، در صورت تمایل نظر خود را در زیر بنویسید -

ما دوست داریم از شما بشنویم.

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید