بارتی - یک شخصیت واقعاً خوب
0 - 0
14 شهریور 00     938 بازدید
بارتی - یک شخصیت واقعاً خوب

برترین تنیسور زن جهان و برند HEAD

 

در یک ورزش فردی که به اندازه تنیس خودخواهی موج می زند، چراغی از نور وجود دارد که در آن می تابد. اشلی بارتی ، شماره 1 زنان جهان ، بازیکنی با ویژگی های خاص فروتن و سرسختی در تنیس و همین طور یک ورزشکار سطح بالا.

 

در استرالیا ، از یک فرد مهربان و خوب اغلب به عنوان "نمک زمین" یاد می شود - این یک برچسب است که به راحتی روی بارتی زده می شود. هیچ موردی وجود ندارد که کسی در مورد کوئینزلندر 25 ساله ، که بعدازظهر شنبه 10 ژوئیه 2021 را برای همیشه به خاطر خواهد آورد ، یک کلمه بد بگوید.

 

آش بارتی در مشهورترین و معتبرترین زمین تنیس جهان ، در حضور 15000 هوادار که با کف زدن های کر کننده، به یک رویا پی برد و تکه ای از تاریخ را خلق کرد. او کارولینا پلیسکوا را با نتیجه 6-3 ، 6-7 ، 6-3 شکست داده بود و ویمبلدون را از آن خود کرد.

 

در حالی که هر دو دست خود را تا حدی باز کرده بود ، و در حالی که هیچ تابش نور طبیعی غیر از خورشید در آن لحظه وجود نداشت او جام براق نقره ای درخشان Venus Rosewater Salver را در زمین بازی بالا برد.

 

"بی نظیر بود. این فقط یک لحظه تسکین دهنده بود ، یک لحظه هیجان محض. این چیزی بود که هرگز ، هرگز نمی دانستم آیا آن را احساس خواهم کرد. من فکر می کنم که بتوانم فرصتی برای بازی در فینال در ویمبلدون داشته باشم ، باورنکردنی است. "

 

"آن مسابقه سطح عالی بود ، بهترین سطحی که در مدت زمان زیادی بازی کرده ام. من فکر می کنم که بتوانم خودم را در برابر قهرمانی مانند او به چالش بکشم ، فقط خوب بود که در تمام طول بازی در سطح خوبی بازی کنم. وقتی مجبور شدم جنگیدم و کنار رفتم ، وقتی که مجبور بودم توپ را کنترل کردم. اما داشتن چنین احساسی در آخرین نقطه هیجان بود. "

 

پیروزی آش در سالنامه تنیس استرالیا بلکه برای این ورزش بزرگ تاریخی است. او تنها سومین زن استرالیایی در دوره است که در مسابقات ویمبلدون قهرمان شد و به مارگارت کورت و مربی ، دوست و خواهر بومی اوون گولاگونگ پیوست. لباسی که او در طول دو هفته بر تن داشت ، که معمولاً به آن "لباس ماهی چلچله ای" می گفتند ، تصدیق کننده لباس هایی بود که ایوون هنگام بردن اولین ویمبلدون خود در سال 1971 بر تن داشت و حتی از ستاره افسانه ای نیز تأیید افتخار و خوشحالی دریافت کرد.

 

امسال پنجاهمین سالگرد آن پیروزی بود. در یک چهارم نهایی ، بارتی با Ajla Tomljanovic بازی کرد. آخرین باری که دو زن استرالیایی در ویمبلدون با یکدیگر بازی کردند سال 1980 بود که Evonne Goolagong Cawley، Wendy Turnbull را شکست داد. آن سال آخرین باری بود که یک زن استرالیایی به فینال ویمبلدون رسید و برنده شد. این دومین عنوان Evonne در ویمبلدون بود.

 

آش همه اینها را مدیریت کرد ، اما او همچنین اعتراف کرد که زمان زیادی طول کشید تا با صدای بلند بگوید که او واقعاً می خواهد برنده ویمبلدون شود.

 

کریگ تایززر ، مربی او از سال 2016 ، می گوید: "اظهارنظرهای این چنینی بسیار لازم است ، و گفتن این چیزی است که من می خواهم انجام دهم." "من فکر می کنم این همیشه در ذهن او بوده است. احتمالاً در ذهن هر تنیس باز است که این تورنمنتی است که می خواهند برنده شود. اما بیرون آمدن و گفتن این یک گام بزرگ است.

 

شعار مورد علاقه بارتی "بزرگترین رشد شما از تاریک ترین دوران شما ناشی می شود". این چیزی است که او در ذهن خود می خواند و به ویژه در ویمبلدون کاربرد دارد. او گفت: "صادقانه ، مطمئن نبودم که آیا این اتفاق می افتد یا خیر." "من فکر می کنم شما باید همچنان خود را در موقعیت قرار دهید.

 

ویمبلدون برای من مکانی شگفت انگیز برای یادگیری بوده است. ده سال پیش ، من برای اولین بار به عنوان یک جوان به اینجا آمدم و در آن هفته چیزهای زیادی آموختم. احتمالاً 2018 ، 2019 یکی از سخت ترین هفته های بازی من بود. برای شکست خوردن در آن دو تورنمنت ، چیزهای زیادی از آن ها آموختم.

 

"فکر می کنم به همین دلیل این مسابقات برای من بسیار مهم بوده است. من با همه تجربیاتم خیلی چیزها آموخته ام - خوب ، بد ، همه چیزهایی که در بین آنها توانستم از آنها درس بگیرم".

 

"فقط برای این که موفق شوید: خود را از بیرون نظاره کنید، اجازه دهید خود را آسیب پذیر کنید، فقط خودتان باشید، بدانید که هر چیزی که با آن همراه می شود فرصتی برای یادگیری است. فکر می کنم این دو هفته برای ما یک اتفاق عظیم بوده است. "

 

آش بارتی با عنوان قهرمانی خود در ویمبلدون بار دیگر ثابت کرد که افراد خوب اول اول می شوند.

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید