دانیل مدودف، چقدر ثروتمند است؟
0 - 0
8 فروردین 01     2413 بازدید
دانیل مدودف، چقدر ثروتمند است؟

دانیل مدودف، (که حدود یک ماه اواخر فورریه و اوایل مارچ سال 2022 ستاره شماره یک جدید تنیس بوده است) از تبار روس چقدر ثروتمند است؟

قهرمان اوپن آمریکا 14 میلیون دلار ثروت دارد و با لاکوست، بی‌ام‌و و بووت قراردادهایی دارد

 

این بازیکن 26 ساله در صدر رده بندی انفرادی مردان ATP از نواک جوکوویچ پیشی گرفته است - و می تواند در لیست پردرآمدهای تنیس نیز صعود کند. مدودف با یک متر و ۹۸ سانتی متر قد بلندقامت‌ترین مرد شماره یک تاریخ تنیس به حساب می‌آید. آخرین رده بندی تنیسورهای مرد جهان را در اینجا ببینید.

 

 

مدودف که در مسابقات آزاد استرالیا امسال نایب قهرمان شد، مجبور به پرداخت هزینه های متعددی به دلایل مختلف شده است - اما هنوز مقدار زیادی پول نقد دارد که برای سرمایه گذاری انتخاب می کند.

 

دانیل مدودف ممکن است در نیمه نهایی مسابقات آزاد مکزیک - تکرار فینال اوپن استرالیا - به رافائل نادال باخته باشد، اما این باعث نشد که روس برای اولین بار شماره 1 جهان نشود.

قهرمان 2021 US Open پس از قبول شکست در مسابقات قهرمانی تنیس دبی و برگشت به خانه از مسابقات آزاد استرالیا، از نواک جوکوویچ در صدر جدول رده بندی انفرادی مردان ATP پیشی گرفت.

 

Daniil Medvedev after winning the 2021 US Open. Photo: @medwed33/Instagram

 

مدودف، 26 ساله، یکی از بازاری ترین مردان تنیس است و آینده درخشانی در پیش دارد، اما شماره 1 جدید تنیس جهان  و متولد مسکو تا کنون چقدر درآمد داشته است؟

 

او از زمانی که در سال 2014 حرفه ای شد، درآمد ثابتی داشته است

علیرغم باخت به نادال در مکزیک، مدودف باز هم حدود 90 هزار دلار برای رسیدن به نیمه نهایی جمع کرده است.

شماره یک جدید تنیس جهان یکی از پردرآمدترین بازیکنان تنیس در داخل و خارج از زمین است. از زمانی که در سال 2014 حرفه ای شد، دو بار به فینال اوپن استرالیا و همچنین برنده شدن در فینال های یو اس اوپن و تور ATP رسیده است - در این راه جوایز زیادی را به دست آورده است.

 

Daniil Medvedev signing tennis balls. Photo: @medwed33/Instagram

 

نگاهی اجمالی به درآمدهای او در زمین های بازی گواهی بر موفقیت اوست. به گزارش اسپورت مانور، در سال 2018، او 128940 دلار در US Open، 156000 دلار برای رسیدن به دور سوم ویمبلدون و 45195 دلار آمریکا برای رسیدن به دور اول در اوپن فرانسه کسب کرد. در سال 2019، او 260000 دلار در مسابقات آزاد استرالیا کسب کرد.

 

Daniil Medvedev in action on the tennis court. Photo: @medwed33/Instagram

 

 

او در سال 2021 تنها شماره 7 فهرست تنیس‌بازان بود

در آگوست گذشته، تنیسور روسی در فهرست سالانه پردرآمدترین ورزشکاران فوربس در رتبه هفتم تنیس بازان قرار گرفت. این نشریه تخمین زد که او تا 5.9 میلیون دلار درآمد در زمین بازی و حدود 8 میلیون دلار خارج از آن  کسب کرده است که در مجموع تقریباً 14 میلیون دلار درآمد شغلی داشته است.

عملکرد او در زمین جایگاه او را به عنوان یکی از ستارگان برتر تنیس تثبیت کرد، به خصوص پس از قهرمانی در US Open در سال گذشته - جایی که او 2.5 میلیون دلار آمریکا را همراه با جام به خانه برد.

Daniil Medvedev and his wife. Photo: @medwed33/Instagram

 

 

او علاقه دارد که پول های برده خود را سرمایه گذاری کند ... اگرچه او ماشین ها را دوست دارد

مدودف در مصاحبه ای با وب سایت تنیس ورلد ایالات متحده آمریکا در سال 2019 اشاره کرد که قرار نیست بردهای خود را خرج کند. او گفت: "در زندگی، من به چیزهای زیادی اهمیت نمی دهم." صادقانه بگویم، من عاشق ماشین هستم. احتمالا مدل های جدید همون برند رو امتحان میکنم. اما به طور کلی، من و همسرم به این فکر می کنیم که چگونه [این] پول را سرمایه گذاری کنیم.»

 

 

BMW and Daniil Medvedev have a long-standing relationship. Photo:@bmwru/Instagram

 

 

سال گذشته، وب‌سایت Plugavel گزارش داد که مدودف برای خودش یک BMW X6 M تهیه کرده است. طبق گزارش US News، قیمت این مدل حدود 110,000 دلار است.

مدودف ماه گذشته برای تولدش بی ام و دیگری گرفت که در استوری های اینستاگرامش منتشر کرد.

 

او مجبور شد چندین جریمه برای رفتارش بپردازد

اوایل امسال در مسابقات آزاد استرالیا، مدودف مجبور شد مجموعاً 12000 دلار جریمه بپردازد.

با وجود اینکه بازیکن روس در این مسابقه پیروز شد، او به سمت داور مسابقه داد و از حریف یونانی خود شکایت کرد که او مدعی بود در طول بازی به طور غیرقانونی مربی Tsitsipas بوده است. مدودف همچنین داور را "گربه کوچک" نامید.

 

Daniil Medvedev has paid a number of fines for his on-court antics. Photo: @medwed33/Instagram

 

رفتار مدودف 8000 دلار آمریکا برای "فحاشی" و 4000 دلار برای "رفتار غیرورزشی" برای او تمام شد.

 

البته که او بعداً در مصاحبه‌ای پس از بازی از عصبانیت خود ابراز پشیمانی کرد. در مسابقات ویمبلدون 2017، مدودف به دلیل توهین و پرتاب سکه به سمت داور، 26000 دلار جریمه شد.

 

او با برندهای بزرگ برای تبلیغ مذاکره می کند

صرف نظر از این، مدودف جایگاه خود را به عنوان یک قهرمان تنیس حفظ می کند و مشارکت های قابل توجهی با برندهای جهانی دارد. اینها شامل Lacoste برای لباس های داخل زمین و Tecnifibre برای راکت های تنیس است. او همچنین سفیر برند خودروهای لوکس BMW در روسیه، برند ساعت Bovet، Tinkoff Bank و HyperX، و نیز یک شرکت تجهیزات بازی است.

 

مراجعه به صفحه نخست سایت

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این خبر
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید