پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
کارلوس آلکاراز 18 ساله جوانترین قهرمان اوپن میامی
0 - 0
17 فروردین 01     1423 بازدید
کارلوس آلکاراز 18 ساله جوانترین قهرمان اوپن میامی

Carlos Alcaraz کارلوس آلکاراز 18 ساله روز یکشنبه 14 فروردین 1401 در مسابقات اوپن میامی Miami ، بزرگترین عنوان تور ATP دوران حرفه ای خود را به دست آورد. این بازیکن اسپانیایی در فینال در استادیوم هارد راک، نفر ششم، کاسپر رود را با نتایج 7-5، 6-4 شکست داد و اولین قهرمانی خود در مسابقات ATP Masters 1000 و سومین قهرمانی خود در سطح tour را کسب کرد.

آلکاراز جوان‌ترین قهرمان مردان میامی در تاریخ 37 ساله این رویداد و سومین قهرمان جوان ATP Masters 1000 در مجموع است که از سال 1990 در 283 رویداد برگزار شده است. اولین قهرمان اسپانیایی در این رویداد، او قطعا به رتبه‌ی بالاتر ATP صعود می‌کند.

آلکاراز پس از یک ساعت و 52 دقیقه بازی گفت: "من هیچ کلمه ای برای توصیف احساسم در حال حاضر ندارم." "این خیلی خاص است که اولین Masters 1000 خود را اینجا در میامی برنده شوم. من یک تیم باورنکردنی با خودم و همچنین خانواده دارم... من از برد و تیمم بسیار خوشحالم."

 

کاسپر رود که در دهمین دوره فینال تور ATP خود شرکت می کرد، به دنبال کسب دومین جام در دوران حرفه ای خود بود. او اولین نروژی است که در فینال Masters 1000 شرکت کرده است، او اکنون رکورد خوبی در فینال ها را دارد، در حالی که آلکاراز از او پیشی گرفت. در زمان مسابقه فینال کسپر رود در رتبه 7ام تنیستورهای برتر قرار داشت در حالیکه آلکاراز در رتبه 11 قرار داشت. آخرین رتبه بندی بازیکن مرد برتر تنیس جهان

علاوه بر تبدیل شدن به جوان ترین برنده تاریخ مسابقات، آلکاراز اولین مرد اسپانیایی است که پس از هشت بازی های قبلی فینال، از جمله پنج بازی نادال که منجر به شکست وی شده بود، عنوان قهرمانی را به دست می آورد.

 

صفحه نخست 

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این خبر
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید