پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
شکست جوکوویچ در فینال اوپن صربستان
0 - 0
10 اردیبهشت 01     699 بازدید
شکست جوکوویچ در فینال اوپن صربستان

آندری ربلف روز یکشنبه 1402/02/04 با شکست نواک جوکوویچ در فینال اوپن صربستان سومین عنوان قهرمانی خود در ATP فصل را به دست آورد.

آندری روبلف در اولین حضور خود در مسابقات آزاد صربستان، کلاس بازی خود را در زمین به جهانیان نشان داد. روس روز یکشنبه در نبردی شدید نواک جوکوویچ  شکست داد و جام ATP بلگراد را به دست آورد.

این یک بازی سخت در دو ست اول بود، اما روبلف در نهایت با نتیجه 6-2، 6-7(4) و 6-0 مقابل صرب پیروز شد. همچنین این یک برد ویژه برای روبلف بود زیرا اولین بار بود که توانست جوکوویچ را در دوران حرفه ای خود شکست دهد.

روبلف اکنون در 23 بازی در این فصل پیروز شده است در حالی که جوکوویچ همچنان به دنبال اولین قهرمانی خود در سال جاری است. برنده 20 دوره گرند اسلم، از زمانی که اجازه شرکت در مسابقات آزاد استرالیا را ار دست داد، سال 2022 بسیار ضعیفی را پشت سر گذاشت.

جوکوویچ در سومین رویداد مهم خود در سال شرکت می کرد. این بازیکن 34 ساله که در مرحله یک چهارم نهایی در دبی شکست خورده بود و در دور دوم مقابل آلخاندرو داوودوویچ فوکینا در مونت کارلو شکست شوکه‌کننده‌ای را متحمل شد، برای راهیابی به این فینال از لاسلو جره، میومیر کچمانوویچ و کارن خاچانوف گذشت.

اما از طرف دیگر روبلف پس از اجرای ناامیدکننده ATP Masters 1000 در میامی و مونت کارلو وارد بلگراد شد، او در این هفته بهترین فرم خود را پیدا کرد و تنها یک ست در راه رسیدن به عنوان قهرمانی را از دست داد، زیرا او همچنین چک Jiri Lehecka، تارو دانیل ژاپنی و فابیو فوگنینی ایتالیایی را با عملکردهای سنگین حذف کرد.

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این خبر
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید