جوکوویچ و دیگر قهرمانان های HEAD در ویمبلدون 2022
1 - 0
28 شهریور 01     479 بازدید
جوکوویچ و دیگر قهرمانان های HEAD در ویمبلدون 2022

بیست و یکمین قهرمانی گرند اسلم انفرادی نواک جوکوویچ و پنجمین موفقیت بزرگ دوبل زنان توسط باربورا کرجیکووا، در مسابقات ویمبلدون نشان دهنده اثر فوق العاده است برای بازیکنانی که راکت های هد را تایید می کنند.

 

جوکوویچ که راکت های سری اسپید HEAD SPEED را تایید می کند، نیک کیرگیوس را در چهار ست شکست داد و هفتمین عنوان قهرمانی خود در ویمبلدون را به دست آورد. این بدان معناست که جوکوویچ اکنون در پنج سال چهار دوره ویمبلدون را بدون شکست پشت سر گذاشته است (این تورنمنت در سال 2020 برگزار نشد) و 28 مسابقه بدون شکست برای او باقی مانده است و حتی آخرین شکست او انصراف در اواسط مسابقه به دلیل آسیب دیدگی آرنج بود.

 

او اکنون با رکورد پیت سامپراس در هفت عنوان قهرمانی ویمبلدون برابری کرده است که تنها یک قهرمانی کمتر از رکورد هشت قهرمانی راجر فدرر و رکورد ۲۲ قهرمانی گرند اسلم رافال نادال است.

 

کریچیکووا، که راکت‌های سری اکستریم HEAD EXTREME را توصیه می‌کند، با دوست دوران کودکی‌اش، کاترینا سینیاکوا، ادامه داد. ست های مستقیم آنها در فینالی که شامل دو جفت برتر دو نفره زنان می شود، به این معنی است که آنها اکنون دو عنوان قهرمانی ویمبلدون، دو عنوان رولان گاروس، و یک قهرمانی اوپن استرالیا، به علاوه مدال طلای المپیک دونفره را که سال گذشته کسب کردند، دارند.

 

کریچیکووا سال گذشته نیز قهرمان رولند گاروس انفرادی بود و سه مسابقه دونفره میکس را به دست آورده است.

 

سفیر دیگر HEAD، مت ابدن، به عنوان قهرمان دونفره مردان در کنار مکس پرسل ظاهر شد. این دو در ژانویه در استرالیا نایب قهرمان شده بودند، اما نیکولا مکتیچ و میت پاویچ مدافع عنوان قهرمانی را در ست پایانی 10-2 شکست دادند و در 4 ساعت و 11 دقیقه عنوان قهرمانی ویمبلدون را از آن خود کردند.

 

و نیل اسکوپسکی که از راکت پرستیژ HEAD PRESTIGE حمایت می کند، سهمی در عنوان قهرمانی دونفره مختلط داشت، او و دزیرا کراوچیک جامی را که سال گذشته در ویمبلدون کسب کردند، حفظ کردند. در فینال آنها ابدن و سام استسور را شکست دادند و دو عنوان را از ابدن رد کردند.

 

همچنین موفقیتی برای HEAD در مسابقات قهرمانی ویلچر وجود داشت. سم شرودر در فینال انفرادی چهار نفره نیلز وینک را شکست داد و سپس با هموطن هلندی خود برای پیروزی در مسابقه چهار دونفره تیم شد.

 

این تورنمنت می توانست برای بازیکنان HEAD حتی بهتر باشد، اما برای یک دوره بدشانسی. در حالی که اش بارتی مدافع قهرمانی زنان در سن 25 سالگی بازنشسته شد و الکساندر زورف شماره 2 جهان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا که در نیمه نهایی پاریس نتوانست بازی کند، متئو برتینی نایب قهرمان انفرادی مردان سال گذشته در اولین روز مسابقه با ابتلا به کوید 19، مجبور شدند به همراه مارین چیلیچ، سفیر دیگر HEAD کنار بکشند. با این پیش زمینه، این یک تورنمنت فوق العاده موفق برای سازنده راکت اتریشی هد HEAD بود.

 

بازگشت به صفحه نخست سایت

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این خبر
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید