پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
HEAD - عملکرد برتر در طول یک دهه تمام
0 - 0
28 شهریور 01     525 بازدید
HEAD - عملکرد برتر در طول یک دهه تمام

HEAD - عملکرد برتر در طول یک دهه تمام

 

HEAD در دهه 2011 تا 2021 موفق ترین برند راکت در تنیس مردان بوده است و بیش از 50 درصد از مقام های نخست تورنمت های معتبر در بازی های حرفه ای را کسب کرده است.

 

راکت‌هایی که توسط طیف وسیعی از بازیکنان مختلف تأیید شده‌اند - از الکساندر زورف تا درخشش همه جانبه نواک جوکوویچ - برای بالا بردن مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از جام‌ها در سراسر جهان و در سطوح مختلف استفاده شده‌اند.

 

اوتمار باربیان، معاون اجرایی HEAD برای راکت‌ها می‌گوید: «راکت مهم‌ترین ابزار تنیس‌باز است و ما خود را به عنوان یک برند با عملکرد بالا معرفی می‌کنیم. بنابراین ما بسیار مفتخریم که متوجه شدیم برند ما در طیفی از بازیکنان حرفه‌ای مختلف با انواع بازی‌های مختلف، برند پیشرو است.

ما در HEAD سعی می کنیم با همه ورزشکاران سطح بالای خود رابطه خوبی ایجاد کنیم، بنابراین این نوع موفقیت نه تنها در سطح حرفه ای موثر است، بلکه باعث رضایت فوق العاده ای در خانواده تنیس بازان و کارکنان متعهد ما می شود.

 

در دهه 2011 تا 2021، سه مدال طلای المپیک همگی توسط بازیکنان HEAD به دست آمد (اندی موری در سال‌های 2012 و 2016 و زورف در سال 2021)، جوکوویچ 19 عنوان گرند اسلم انفرادی را بین ژانویه 2011 و ژوئیه 2021 به دست آورد که در تمامی این دوران برند HEAD را تأیید کرد. راکت تنیس هد اسپید HEAD SPEED، و جوکوویچ و موری 50 عنوان قهرمانی ATP Masters-1000 را بدست آوردند.

پیروزی های امسال در ویمبلدون برای جوکوویچ و در مسابقات Masters-1000 برای تیلور فریتز و جوکوویچ، همراه با عملکرد چشمگیر زوج ایتالیایی متئو برتینی و جانیک سینر، نشان می دهد که موفقیت HEAD به خوبی ادامه خواهد داشت.

 

طیف راکت های HEAD در تورنمنت های زنان نیز موفقیت آمیز بوده است. حتی با توجه به بازنشستگی اشلی بارتی در اوایل سال جاری در سن 25 سالگی پس از کسب عناوین گرند اسلم در هر سه سطح، این شرکت اتریشی در موقعیت خوبی قرار دارد که ورزشکارانش جام های بیشتری را به دست آورند. در رأس بازیکنان HEAD در صدر رده بندی WTA، کوکو گاوف، که به اولین فینال بزرگ خود در سال جاری رسید، و باربورا کریچیکووا، در انفرادی و دونفره قرار دارند.

 

باربیان افزود: "انتخاب بازیکن در مورد اینکه با کدام راکت بازی کند به عوامل شخصی بستگی دارد - اینکه چه چیزی احساس خوبی دارد، چه چیزی با سبک بازی او مناسب است و غیره." HEAD مدل‌هایی را ارائه می‌کند که برای هر سطح از بازی و برای طیف وسیعی از بازیکنان، و همچنین زنان، جوانان و .... مناسب است. به همین دلیل است که ما معتقدیم دایره محصولات HEAD مکان مناسبی برای هر بازیکنی است تا جستجوی خود را برای یک راکت آغاز کند. ما یک تیم هستیم، فلسفه ما این است که به هر بازیکن - آماتور یا حرفه ای - کمک کنیم تا بهترین باشد و عملکرد ما عملکرد یک دهه است.

 

"نسل نوظهور بازیکنان HEAD دارای انواع سبک های بازی است که توسط ورزشکارانی مانند Berrettini، Fritz، Sinner و دیگرانی مانند Lorenzo Musetti و Andrey Rublev تجسم یافته است".

 

بازگشت به صفحه نخست سایت

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این خبر
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید