کاتالوگ محصولات تنیس هد 2024 HEAD
0 - 0
26 اردیبهشت 03     104 بازدید
کاتالوگ محصولات تنیس هد 2024 HEAD

کاتالوگ محصولات تتنیس هد 2024 HEAD را از این لینک می توانید دانلود نمایید.

 

راکت های حرفه ای هد در سال 2024 از تکنولوژی اگزتیک بهره برده اند اما یک تفاوت دارد، راکت های بوم BOOM ALTERNATE و BOOM معمولی (که همرنگ مدل 2023)، اسپید SPEED، پرستیژ PRESTIGE از آگزتیک 2 و راکت های رادیکال RADICAL، اکستریم EXTREME و گرویتی GRAVITY از آگزتیک 1 بهره می برند.

 

راکت هد 2024- بزرگسال و بچه گانه

بطور خلاصه به لحاظ ظاهری و رنگ و شکل، راکت های سری رادیکال، اکستریم و گرویتی نسبت به پارسال تغییر نداشته اند و سری های بوم، اسپید و پرستیژ قسمت لاتین روی فریم که نام سری روی آن نوشته شده، حروف جدا جدا نوشته شده اند. سری پرستیژ هم رنگ قرمز تیره آن بیشتر شده است.

 

تغییر عمده در ظاهر راکت های سری بوم دیده می شود که با معرفی بوم BOOM ALTERNATE این موضوع کاملا مشهود است. رنگی جدید و نو که تمایز در آن مشهود است. بیشتر راکت های هد HEAD دارای تم مشکی در فریم راکت یا نوشته ها دارد در حالیکه این سری از راکت هد بوم، این ویژگی را ندارد و کلا فریم و نوشته ها و غیره از یک طیف رنگی استفاده شده است.

 

البته تکنولوژی در راکت ها کمی تغییر کرده و نیازمند مطالعه دقیق و مقایسه هر سری راکت در کاتالوگ 2024 است. امسال کمپانی هد، تکنولوژی آگزتیک 2 بعنوان مهم ترین تکنولوژی را معرفی کرده است که بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد. 

 

در راکت های بچه گانه نیز تمامی راکت های بزرگسال تکرار شده اند. حتی راکت جدید BOOM ALTERNATE نیز در سایزهای 25 و 26 قابل مشاهده است.

 

این محتوی تکمیل می شود...

 

بازگشت به صفحه اصلی سایت

بازگشت به صفحه مقالات و یادگیری ها

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید