پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
سری جدید راکت های بوم BOOM
0 - 0
4 آبان 01     992 بازدید
سری جدید راکت های بوم BOOM

با فشار دادن دکمه انفجاری HEAD ، سری جدید راکت های بوم BOOM راه اندازی شده اند

 

HEAD سری جدید راکت BOOM را ارائه می کند که بازی با آن آسان است، قدرت انفجاری بالایی ارائه می دهد و احساس (تاچ) و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

 

این یک سری واقعا مبتکرانه و متحول کننده بازی است که محصول تحقیقات فشرده، توسعه و آزمایش نمونه اولیه است. همراه با شکل کاملاً جدید هد سایز، BOOM با ساختار جدید Auxetic طراحی شده است تا احساس ضربه‌ای هیجان‌انگیز داشته باشید، بنابراین لازم نیست به چیزی جز لذت بردن از لحظه فکر کنید.

از اولین باری که یک راکت BOOM را برمی دارید، بازی با آن آسان خواهد بود. از جمله نوآوری‌های مورد استفاده در این سری، ساختار منحصربه‌فرد قاب Morph Beam است که شفت تیر جعبه‌ای بلند را با سر قدرتمند برای ترکیبی عالی از احساس و راحتی در زمین ادغام می‌کند. فناوری دیگری که به طور خاص برای راکت BOOM توسعه داده شده است، Uni Pattern است، یک الگوی رشته یکنواخت که اجازه می دهد یک مسیر توپ ثابت در هر ضربه برای بازی با قابلیت اطمینان بالا باشد.

 

چه یک بازیکن معمولی یا یک بازیکن پیشرفته مسابقات باشید، یک راکت در سری BOOM وجود دارد که مناسب بازی شما خواهد بود.

 

دو راکت اول این سری - BOOM PRO و BOOM MP - در ژانویه 2022 راه اندازی شدند. BOOM PRO برای بازیکنان مسابقات پیشرفته ای طراحی شده است که به دنبال ثبات بیشتر و وزن سنگین تر و همچنین قدرت انفجاری و هیجان انگیز هستند. با ترکیبی از قدرت و احساس عالی، BOOM MP برای طیف بسیار گسترده ای از بازیکنان، از جمله بازیکنان بلندپرواز متوسط ​​و پیشرفته، که به دنبال ارتقای تنیس خود به سطح بعدی هستند، ساخته شده است.

 

دو راکت دیگر - BOOM TEAM و BOOM TEAM L - در ماه مه 2022 راه اندازی خواهند شد. BOOM TEAM با یک فریم بیشتر برای قابلیت پخش بیشتر، برای بازیکنان متوسط ​​طراحی شده است. راکت BOOM TEAM L دارای یک قاب سبک تر و بخشنده!! است که برای کسانی که به تازگی بازی را یاد می گیرند یا برای بازیکنان متوسط ​​مناسب است.

 

رشته‌های تنیس جدید LYNX TOUCH برای بازیکنانی که از سری جدید BOOM استفاده می‌کنند عالی هستند - رشته‌های تک رشته‌ای کوپلی استر کنترل و اسپین بیشتری را با چرخش سریع و لمس و قدرت بیشتر ارائه می‌دهند.

 

1. BOOM PRO

با راکت تنیس جدید BOOM PRO، که برای بازیکنان مسابقاتی که به دنبال ثبات بیشتر و وزن سنگین تر هستند، از قدرت انفجاری و هیجان بیشتر لذت ببرید.

 

2. BOOM MP

قدرت و اعتماد به نفس خود را با راکت تنیس جدید BOOM MP، که برای بازیکنان متوسط و پیشرفته ساخته شده است، افزایش دهید.

 

3. BOOM TEAM

راکت تنیس جدید، سرگرم‌کننده و انفجاری BOOM TEAM  برای بازیکنان متوسط که بدنبال فریم خاص با خاصیت پخش کنندگی هستند، عالی است.

 

4. BOOM TEAM L

سرگرمی با راکت تنیس جدید BOOM TEAM L، با قاب سبک‌تر و بخشنده‌تر برای کسانی که تازه وارد تنیس شده‌اند و بازیکنان متوسط ​​طراحی و ارائه شده است.

 

 

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید