پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
10 دلیل که چرا تنیس بهترین ورزش است
0 - 0
29 خرداد 00     2204 بازدید
10 دلیل که چرا تنیس بهترین ورزش است

همه ورزش ها تمرینات عالی ، رقابتی ، رفاقتی و سرگرم کننده هستند. اما کدام ورزش بهترین است؟ خوب البته که تنیس! در اینجا 10 دلیل اصلی که چرا تنیس بهترین ورزش است، ارائه می کنیم:

 

1. حداقل آسیب ها

در مقایسه با سایر ورزش ها ، به ویژه ورزش های تماسی ، تنیس بسیار ایمن است. بیشتر آسیب ها مربوط به بازی کردن بیش از حد است، اما با انجام تمرینات مناسب، حتی می توان آنها را به حداقل رساند یا حتی از بین برد. همه عاشق این هستند که بتوانند بدون خطر آسیب دیدن از ورزش لذت ببرند!

 

 

2. بهتر راه حال برای مدیریت خشم است

روز سختی در محل کار داشته اید؟ چند توپ را در زمین تنیس خرد کنید! چه راهی برای از بین بردن استرس بهتر از ضربه زدن به توپ تا آنجا که توان دارید. این احساس عالی است ، و هنگامی که ضربه وارد می شوند ، احساس حتی بهترهم می شود!

 

 

3. این یک تمرین عالی است

بسیاری از ورزش ها تمرینات عالی هستند، اما تعداد کمی از ورزش ها هستند که علاوه بر سرگرمی، فعالیت هوازی را نیز ارائه می دهند که تنیس از آن جمله است. بازیکنان تنیس تقریباً به طور مداوم در حرکت هستند و تقریباً از هر عضله در بدن خود استفاده می کنند. علاوه بر سرعتهای کوتاه، تغییر جهت و حرکت در هر زاویه ممکن برای آنها وجود دارد که عضله و قدرت را ایجاد می کند. چه چیزی از این بهتر؟

 

 

4. در واقع مقرون به صرفه است

مطمئناً ، تنیس می تواند رنج متوسط به لحاظ هزینه اولیه باشد و به عنوان یک ورزش خاص و به نوعی "نخبه گرایانه" الطلاق می شود. آموزش تنیس می تواند گران باشد و همچنین راکت های رنج حرفه ای نیز می توانند هزینه های نسبتا زیادی داشته باشند ، اما به محض تهیه راکت و کفش مناسب ، می توانید تقریباً در هر مکان یک زمین رایگان/ ارزان پیدا کنید. سوال اینجا مطرح می شود که در هر جایی که هستید، آیا می توانید به ورزش دیگر بروید و به صورت ارزان بازی کنید؟

لیست زمین های تهران

 

 

5. در همه جا پخش می شود

منظور ما این است ، زمین های تنیس واقعاً همه جا پخش شده اند و طیف راه اندازی این زمین ها به لحاظ اقتصادی برای باشگاه دارها مقرون به صرفه است. مهم نیست که کجا باشید ، در نزدیکی شما زمین تنیس وجود دارد. تقریباً هرجایی که بروید می توانید یک زمین و هم بازی پیدا کنید. و اگر مسافرت از برنامه های شما است ، تقریباً در هر شهری می توانید استراحتگاه های دیدنی و جذاب تنیس را پیدا کنید. تصور اینکه یک روز مردم حتی در قطب جنوب بازی می کنند ، دور از ذهن نخواهد بود!

 

 

6. می توانید در تمام طول سال بازی کنید!

بیرون برف می بارد؟ نمی توان گلف بازی کرد. اما می توانید یک زمین سرپوشیده پیدا کنید ، معمولاً با هزینه بسیار ناچیزتر از زمین فوتبال سرپوشیده (حتی اگر هزینه آنرا به نفرات در ساعت تقسیم کنید)، و در حین سدی هوا، یک تمرین خوب و تنیس با یک بازی گرم داشته باشید. مطمئناً ، تابستان اوج فصل تنیس است ، اما این ورزش هیچ فصل خارج از فصل وجود ندارد!

 

 

7. برای بدن و ذهن مفید است

تنیس مثل همه ورزش های ذهنی است. شما می توانید یک بازیکن عالی باشید ، اما اگر بازی ذهنی شما ضعیف است ، توانایی بالقوه خود را برآورده نخواهید کرد. بازی تنیس به شما کمک می کند تا از فرم خوبی برخوردار شوید ، اما همچنین باعث تحریک ذهن شما از راه های دیگر می شود. تنیس بازهای بزرگ همه از نظر ذهنی قوی هستند و بازی تنیس بسیار ذهن شما را تقویت می کند و به شما در زمینه های دیگر زندگی نیز کمک می کند!

 

 

8. برای بازی کردن نیازی به جمع آوری یک تیم ندارید!

برای گذراندن اوقات فراغت در زمین تنیس تنها یک راکت ، توپ و یک نفر دیگر نیاز دارید. نمی توانید یک شریک / مخالف پیدا کنید؟ مشکلی نیست! بیشتر زمین های عمومی تنیس، دارای تخته پشتی نیز هستند. برو مدتی توپ را به دیوار بکوب. این به سکته های مغزی و زمان شما کمک می کند! برای مسابقه بعدی حتی وضعیت بهتری خواهید داشت!

 

 

9. اجتماعی است!

تنیس در سطح آماتور به همان اندازه که سرگرم کننده است ، رقابتی نیز دارد. تنیس یک ورزش کاملاً اجتماعی است که به شما امکان می دهد نه تنها در هنگام امتیاز ، بلکه همچنین بین ، قبل و بعد از مسابقه با دوستان و رقبای خود سرگرم شوید!

 

 

10. شما می توانید برای همیشه بازی کنید!

تنیس برای همه سنین عالی است. کودکان خیلی کوچک ، اغلب از سه سالگی شروع کنند و تا زمانی که دیگر نمی توانید راه بروید ، می توانید بازی کنید. افرادی که به اندازه کافی خوش شانس هستند و می توانند بیش از 100 سال زندگی کنند ، می توانند بازی را انجام دهند. در 103 سالگی چه ورزش دیگری می توانید انجام دهید؟

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید