پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
بررسی تخصصی راکت تنیس هد بوم HEAD BOOM 2024
0 - 0
21 فروردین 03     29 بازدید
بررسی تخصصی راکت تنیس هد بوم HEAD BOOM 2024

بازیکنان تنیس، نسل دوم راکت‌های تنیس 2024 BOOM را امتحان کرده‌اند که با فناوری جدید Auxetic 2.0 ارتقا یافته‌ است.

 

سری های انفجاری و کاملا سرگرم‌کننده BOOM 2024 که توسط Coco Gauff و Lorenzo Musetti تأیید شده‌اند، البته که در بین منتقدان متخصص راکت نیز محبوب است.

 

بررسی های سری BOOM 2024


داور متخصص Tennis Mentor گفت که سری BOOM 2024 پس از معرفی پیشرفته‌ترین فناوری Auxetic 2.0 که ارتباط نهایی بین بازیکن و راکت را ایجاد می‌کند، احساس بهتری داشت. داوری که راکت‌ها را در دفتر مرکزی HEAD در اتریش آزمایش کرد، گفت: «من عاشق فناوری Auxetic هستم. اگر BOOM 2022 را دارید، یک راکت عالی در دستان خود دارید. با این حال، من می گویم که Auxetic 2.0 یک تفاوت بسیار ظریف است. تفاوت بزرگی نیست اما تفاوت بزرگی است. وقتی با BOOM جدید بازی کردم، قطعاً آن را در مقایسه با [BOOM 2022] احساس کردم."

 

با سری BOOM 2024، شما در زمین احساس خوبی خواهید داشت – متخصصان گفت اند که بازیکنان با این راکت‌های جدید اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت: «راکت‌های بوم بسیار راحت، ترکیبی واقعاً خوب از استحکام و در عین حال انعطاف‌پذیری را دارد و آنها اعتماد به نفس را به بازیکنان متوسط و پیشرفته القا خواهند کرد."

مربی تنیس رنگ جدید و روشن‌تر را توصیف می‌کند. «همه راکت‌ها با رنگ‌بندی استاندارد عرضه می‌شوند. اما کاری که HEAD با این سری جدید در رنگ بندی راکت انجام داده است، معرفی یک رنگ جایگزین است. همانطور که می بینید. البته که رنگ‌های روشن‌تر واقعاً محبوب اند."

 

نقد و بررسی BOOM PRO 2024


"شما می توانید کاملاً با BOOM PRO توپ را نابود کنید." «سبک بازی و بردن از طریق ضربه های BASELINE تخصص این راکت است. اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، و در حالیکه راکتتان ثابت است و ضربه محکمی به توپ نمی زنید، اما  توپ را پرتاب و منفجر کند.» این کارشناس گفت که راکت "دیوانه" که او به "سبک بازی BASELINE تهاجمی" توصیه کرده، "وقتی در اوج بازی خود هستید، احساس شکست ناپذیری را به شما می‌دهد و این بسیار خاص است".

 

کارشناسان گفت اند که فناوری Auxetic 2.0 باعث می‌شود BOOM PRO "در مقایسه با Auxetic اصلی کمی محکم‌تر به نظر برسد... به طور کلی، حس بهتری نسبت به قبلی دارد." "یک ثانیه طول می کشد تا به ویژگی های BOOM PRO عادت کنید، اما وقتی این کار را انجام می دهید، این واقعا یک سلاح است. 

 

مربی تنیس گفت که می‌تواند عاشق BOOM PRO 2024 شود: «احساس می‌کردم که این یک پیشرفت نسبت به BOOM PRO قبلی است. راکت دوست داشتنی بود... و احساس می‌کردم می‌توانم فورهندم را پاره کنم. اگر مدتی بیشتر با آن بازی می کردم، می توانستم عاشقش شوم.»

 

یکی از داوران تنیس گفت که بازی با BOOM PRO 2024 باعث می‌شود که او در زمین از خودش مطمئن‌تر شود. «این بخش مساوی قدرت، کنترل و راحتی است. فریم برای زه کشی دقیق است. می‌توانید کاری کنید که توپ کاری را که می‌خواهید انجام دهد، و این همیشه باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شود. من BOOM PRO را به بازیکنانی توصیه می کنم که در ضربات خود کارآمد هستند، در تمام شوت های خود تکنیک قوی دارند، و به کسی که به دنبال ترکیبی ایده آل از قدرت با کنترل و کمی احساس ضربه محکم با توپ است."

 

نقد و بررسی BOOM MP 2024


"من واقعاً آن را دوست داشتم. من واقعا "ازش لذت بردم. یک منتقد برای تنیس گفت: مطمئناً یک نیروگاه است، اما چیزی که من را شگفت‌زده کرد این بود که کنترل و دقت شما در سرویس‌ها چقدر بالا است - و با هر سروی (slice serve, kick serve, flat serve) انطباق دارد.» "اگر بازیکنی هستید که دوست دارید به توپ‌ها ضربه بسیار سنگین و واقعاً صاف ضربه بزنید و در بالای زمین می‌مانید، این راکت واقعاً خوبی برای شما خواهد بود. Power نام بازی با این راکت است. اگر دوست دارید به توپ های سخت ضربه بزنید، این یکی را بررسی کنید."

 

مربیان تنیس از تست بازی BOOM MP 2024 لذت برد. "این احتمالا نسخه مورد علاقه من برای بازی است. این یک مدل بسیار سرگرم کننده برای استفاده است. این افراد گفت اند: کاربر پسند، چرخش پسند، قدرت فراوان و ترکیبی خوب از استحکام اما همچنان راحت است.

"یکی از چیزهای مورد علاقه من در تقدرت مانور با این راکت بود. حتی زمانی که [پشت زمین] بودم، احساس می‌کردم می‌توانم دفاع کنم و خودم را به موقعیت برنده برگردانم. من همچنین از پایداری شگفت‌انگیز در بالای تور برای چنین قاب سبک وزن لذت بردم. من BOOM MP را به بازیکنی توصیه می کنم که به دنبال راکتی است که از نظر نقاط قوت بسیار گسترده باشد، قدرتمند، راحت و سازگار با چرخش (SPIN) باشد و شاید مهمتر از همه، سبک وزن باشد، بنابراین می تواند توسط افراد مختلف استفاده شود.”

اکنون نقدها را خوانده‌اید، چرا خودتان سرگرمی انفجاری نداشته باشید و با سری راکت‌های تنیس BOOM 2024 به بازی خود اضافه نکنید.

 

Vetements asics homme

POWER GROMMETS 

گیره های بزرگ شده حرکت رشته را برای افزایش قدرت به حداکثر می رساند.

MORPH BEAM

ساختار منحصر به فرد فریم راکت به همراه یک دسته راکت جعبه ای با یک سر راکت قدرتمند برای ترکیبی عالی از احساس و راحتی در زمین فراهم می کند.

Vetements asics homme

Vetements asics homme

DIRECTIONAL DRILLING

 ترکیبی از قدرت و sweetspot افزایش یافته است، و احساس ضربه plush ایجاد می کند.

UNI PATTERN

الگوی زه یکنواخت طراحی شده به طور ویژه امکان یک مسیر ثابت توپ را در هر ضربه برای یک بازی فراهم می کند و باعث افزایش قابلیت اعتماد و "بخشندگی" در هنگام ضربه به راکت می شود.

Vetements asics homme

 

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید