پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
جوکوویچ، با شکست شاپوالوف در آستانه 20امین گرند اسلم
11 - 0
19 تیر 00     384 بازدید
جوکوویچ، با شکست  شاپوالوف در آستانه 20امین گرند اسلم

شماره یک جهان در فینال ویمبلدون با برتینی (MATTEO BERRETTINI) بازی می کند

نواک جوکوویچ روز جمعه به هفتمین فینال خود در ویمبلدون رسید و با کسب یک عنوان قهرمانی در گرند اسلم به رکورد 20 برد خواهد رسید.

 

شماره یک جهان با شکست 7 بر 6 دنیس شاپووالوف (Denis Shapovalov) 7-6 (3) ، 7-5 ، 7-5 را به پیروزی رساند و مقابل ماتئو برتینی (رده هفتم تنیسورهای جهان) که هوبرت هوراکاچ رده چهاردهم را حذف کرد ، مسابقه خواهد داد. جوکوویچ در اولین ست شکست خورد اما در مقابل یک رگبار ابتدایی از شاپوالوف مقاومت کرد تا پس از دو ساعت و 44 دقیقه به پیروزی برسد.

 

"من فکر نمی کنم که امتیازات در مورد عملکرد و کلیت مسابقه به اندازه کافی گویا باشد. او برای ست اول بازی می کرد و احتمالاً در بیشتر ست های دوم بازیکن بهتری بود. "جوکوویچ در مصاحبه خود در زمین گفت. "او فرصت های زیادی داشت و من می خواهم برای همه آنچه امروز و این دو هفته انجام داده، او را تشویق كنم."

 

فوق ستاره صربستان از زمان اولین ست مسابقات خود مقابل جک دراپر محبوب و مورد علاقه خود یک ست را از دست نداده است. جوکوویچ به عنوان تنها دو نفری که به 30 فینالیست مسابقات گرند اسلم (فدرر 31 بازی را انجام داده است) رسیده اند، پیوست. یک پیروزی در روز یکشنبه همین هفته 20ام تیر ماه، سومین جام مهم این دوره از مسابقات را به نفر اول می رساند (2 قهرمانی در گرند اسلم 2021، بیشتر بخوانید ...)و او را به عنوان تاج قهرمانی مسابقات گرند اسلم در تقویم سال منتقل می کند.

 

 نیمه نهایی

 1. Roger Federer

 31

 2. Novak Djokovic

 30

 3. Rafael Nadal

 28

 4. Ivan Lendl

 19 

 5. Pete Sampras

 18

 

 

جوکوویچ گفت: "در لحظات مهم ، من احتمالاً اعصابم را بهتر از او حفظ کردم و فقط باعث شدم او یک اشتباه غیر اجباری انجام دهد." "دشوار است که با دنیس بازی کنی ، مخصوصاً روی زمین چمن و سطوح سریعتر که سرویس او را با چپ دریافت می کنی. او می تواند هر نقطه ای را بزند. بدون شک او یکی از بهترین سرویس زنهای این تورمنمنت است. وقتی احساس می کند که در حال سرویس زدن است، یک سلاح در سطح بالا علیه هر رقیبی دارد.

 

این قهرمان 19 باره گرند اسلم اکنون در شش امین مرحله نیمه نهایی متوالی در تورنمنت انگلیس یعنی ویبلدون پیروز شده است.

 

فینال امسال هر دو بازیکن از سفیران هد هستند. بطوریکه جوکوویچ با راکت سری اسپید و برتینی با راکت سری اکستریم بازی می کنند.smiley و شاهد یک فینال تمام هد HEAD خواهیم بود!

یا این راکت (اکستریم) با تاپ اسپین بالا برنده ویمبلدون 2021 خواهد بود؟:

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این خبر
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید