پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
23امین گرند اسلم با اشتراک HEAD و JOKO
0 - 0
1 مرداد 02     452 بازدید
23امین گرند اسلم با اشتراک HEAD و JOKO

شراکت "قدیمی" هد و جوکوویچ منجر به ثبت بیست و سومین عنوان گرند اسلم شد

 

.همکاری طولانی مدت HEAD با نواک جوکوویچ با کسب بیست و سومین عنوان گرند اسلم جوکوویچ به معیار جدیدی در تاریخ تنیس منجر شده است

 

این صرب 36 ساله در فینال روز یکشنبه در رولان گاروس پاریس در سه ست کاسپر رود را شکست داد و در فهرست قهرمانان گرند اسلم مردان در تمام دوران ها از بقیه رقبا پیشی گرفت.

 

جوکوویچ که برای اولین بار در دوران جوانی خود با برند راکت مستقر در اتریش کار می کرد، اکنون 23 عنوان اصلی تک نفره دارد. این در مقایسه با رافائل نادال 22، راجر فدرر 20 و پیت سامپراس 14 است. جوکوویچ اکنون با سرنا ویلیامز برابر است و تنها یک رکورد کمتر از رکورد مارگارت کورت با 24 عنوان انفرادی که در دهه های 1960 و 70 ثبت شده بود، فاصله دارد. سال‌ها تصور می‌شد که رکورد کورت هرگز شکست نخواهد خورد، البته نه توسط یک بازیکن مرد

 

اوتمار باربیان، معاون اجرایی بخش ورزشی راکت HEAD، گفت: «نواک هرگز ما را شگفت زده نمی کند، و ما خوشحالیم که او به این نقطه عطف در رولان گاروس دست یافته است. همچنین این یک دستاورد بزرگ برای طیف راکت‌های اسپید است که نواک تایید می‌کند، و همه در HEAD به این شاهکار و همکاری فوق‌العاده ما با او افتخار می‌کنند."

عنوان یکشنبه سومین قهرمانی جوکوویچ در رولان گاروس است، جایی که او تنها مردی است که دو بار نادال را شکست داده و یکی از دو نفری است که او را در زمین خاکی پاریس شکست داده است. اوپن استرالیا موفق ترین قهرمانی صرب است، او هفت بار در ویمبلدون و سه بار یو اس اوپن برنده آن شده است. او می‌تواند در ماه آینده در ویمبلدون با تبدیل شدن به موفق‌ترین قهرمان و برابری با رکورد مارگارت کورت، تاریخ بیشتری بسازد.

 

پس از پیروزی تاریخی صرب ها در پاریس، او برای سیصد و هشتاد و هشتمین هفته رکورددار در چندین دوره به ژوئیه 2011 به مقام اول بازگشت. تنها 12 هفته دیگر تا تبدیل شدن به اولین مرد یا زنی که برای 400 هفته شگفت انگیز در رتبه اول قرار می گیرد، فاصله دارد.

 

جوکوویچ بیشتر دوران حرفه ای خود را با حمایت از راکت های HEAD SPEED بازی کرده است. او در جوانی با هد بازی می کرد و تمام عناوین مهم خود را به جز یکی از آن ها با یک هد در دست به دست آورده است.

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این خبر
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید