پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
جوکوویچ: من هرگز با بازیکنی مثل آلکاراز روبرو نشده ام
0 - 0
1 مرداد 02     331 بازدید
جوکوویچ: من هرگز با بازیکنی مثل آلکاراز روبرو نشده ام

جوکوویچ: من هرگز با بازیکنی مثل آلکاراز روبرو نشده ام

نواک جوکوویچ در طول 23 سال دوران قهرمانی خود تقریباً همه چیز ممکن را در زمین تنیس تجربه کرده است، اما گفت که هرگز با بازیکنی مانند کارلوس آلکاراز روبرو نشده است.

 

آلکاراز روز یکشنبه در زمین تنیس، صرب 36 ساله را از تاج و تخت خلع کرد و در فینال جذاب ویمبلدون با جوکوویچ صاحب سبک بازی پیروز شد که بعداً به عنوان ترکیبی از سه بازیکن بزرگ - خودش، رافا نادال و راجر فدرر- توصیف شد.

 

تسلیم کردن جوکو حتی فراتر از قدرت خود جوکوویچ بود!! زیرا تلاش او برای کسب هشتمین عنوان قهرمانی رکورددار ویمبلدون - و پنجمین قهرمانی متوالی - خنثی شد، همانطور که تلاش او برای مطابقت با رکورد مارگارت کورت که 24 عنوان قهرمانی گرند اسلم بود، ناکام ماند.

 

آلکاراز در اولین قهرمانی خود در ویمبلدون، برای قهرمانی در اوپن آمریکا در سال 2022 در برابر کاسپر رود، هرگونه شک و تردید در مورد وضعیت شماره 1 خود در جهان را از بین برد و انتقام باخت خود را از جوکوویچ در نیمه نهایی اوپن فرانسه گرفت.

 

جوکوویچ که از زمان باخت به اندی موری در فینال 2013 تنها دو شکست ویمبلدون را متحمل شده بود، گفت که از اینکه آلکاراز 20 ساله چقدر سریع در تمام سطوح تنیس مهارت پیدا کرده است، شگفت زده شده است.

 

جوکوویچ پس از شکست 1-6 7-6 (8-6) 6-1 3-6 6-4 گفت: "انتظار نداشتم او امسال به این خوبی در زمین چمن بازی کند، اما او ثابت کرده است که بهترین بازیکن جهان است."

 

"من تا به حال با بازیکنی مثل او بازی نکرده ام".

 

"مردم در 12 ماه گذشته یا بیشتر در مورد بازی او صحبت کرده اند که شامل عناصر خاصی از راجر، رافا و من است. من نیز با آن موافق هستم".

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این خبر
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید