پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
زورف قهرمان مسابقات مسترز - سینسیاتی
0 - 0
13 شهریور 00     636 بازدید
زورف قهرمان مسابقات مسترز - سینسیاتی

الکساندر زورف پس از قهرمانی در توکیو و کسب مدال طلای المپیک، پنجمین عنوان ATP Masters 1000 خود را روز یکشنبه در وسترن و ساتن اوپن به دست آورد و با این کار حرکت بزرگی در مسابقات امریکا 2021 انجام داد. وی با برتری زودهنگام مقابل حریف روسی خود "روبلوف"،  6 بر 2 پیروز شد

این بازیکن 24 ساله به لطف 1000 امتیازی که در سینسیناتی به دست آورد ، از ششم به چهارم در مسابقات صعود کرد و از کنار آندری روبلوف و ماتئو برتتینی عبور کرد. زورف در حال حاضر 4،195 امتیاز دارد و در فاصله 185 امتیازی دانیل مدودف ، نفر سوم ، قرار گرفت. با این سرعتی که زورف در حال پیشرفت است، او را در رده های بالاتر خواهیم دید.

 

زورف تصریح کرد: "سال گذشته قبل از مسابقات آزاد ایالات متحده ، من از خودم هیچ انتظاری نداشتم"

این بازیکن 24 ساله با اعتماد به نفس زیادی وارد نیویورک شد و در بازیهای پشت سر هم برنده المپیک و سینسیناتی شده است. زورف، نواک جوکوویچ را در نیمه نهایی توکیو واقعا اذیت کرد، اما تنیسور صربستانی و دارای رتبه برتر جهان، بدیهی است که فاتح دیگری برای کسب عنوان قهرمانی اسلم در نیویورک به حساب می آید که حتی زورف نیز آن را انکار نمی کند. اما در ابتدای مسابقات جوکوویچ بدلیل خستگی مسابقات پیشین از شرکت در این تورنمنت انصراف داد.

 

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این خبر
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید