پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
ویمبلدون 2021: اشلی بارتی پس از سه ست هیجان انگیز با کارولینا پلیسکوا اولین عنوان قهرمانی ویمبلدون را بدست آورد
1 - 0
20 تیر 00     522 بازدید
ویمبلدون 2021: اشلی بارتی پس از سه ست هیجان انگیز با کارولینا پلیسکوا اولین عنوان قهرمانی ویمبلدون را بدست آورد

اشلی بارتی اولین قهرمانی خود در ویمبلدون را در پنجاهمین سالگرد اولین برد هم میهن خود Evonne Goolagong Cawley  که او نیز استرالیایی بود، بدست آورد و در فینال ویمبلدون 2021 کارولینا پلیسکوا را با نتیجه 6-3 ، 6-7 (4/7) ، 6-3 شکست داد.

 

این جوان 25 ساله استرالیایی - که به احترام کاولی که در سال 1971 از آن استفاده کرد , یک لباس مخصوص پوشیده بود - تاج ویمبلدون را به افتخارات رولان گاروس در سال 2019 اضافه کرد.

 

بارتی ، که همچنین در حال تحقق یک رویای کودکی بود ، گفت: "مدت زیادی طول کشید تا این حقیقت را بیان کنم که جرات پیدا کنم تا بگویم خواب قهرمانی می دیدم  و بگویم که می خواهم در این مسابقات باورنکردنی پیروز شوم.

"اینکه بتوانم رویای خود را در اینجا با همه افراد اینجا سهیم کنم، بهتر از تصور من است.

"من دیشب زیاد نخوابیدم ، به همه فرضیات فکر می کردم. امیدوارم باعث افتخار Evonne باشم "

از سال 2012 که سرنا ویلیامز Agnieszka Radwanska لهستانی را شکست داد ، این اولین فینال زنان ویمبلدون بود که در ستهای مستقیم انجام شد.

 

 

او با ادای احترام مناسب در دامن دلمه ای که او در طول دو هفته می پوشید و از بت خود تقلید می کرد ، که نشان داد از همان جمعیت بومی استرالیا بود که بارتی نماینده آن است، این قهرمانی همچنین وضعیت بارتی را به عنوان شماره 1 جهانی تقویت می کند و سفر ویمبلدون را که با قهرمانی در مسابقات قهرمانی 15 ساله در سال 2011 آغاز شد و سه حضور در مسابقات مقدماتی را شامل می شود ، با افتخار به اتمام می رساند. (آخرین قهرمانی در سال 2016).

بارتی اولین باری است که از زمان ویلیامز در سال 2016 عنوان قهرمانی بانوان را کسب کرده است.

 

 

بارتی از سفیران هد بوده و از راکت سری گرویتی GRAVITY بهره می برد.

 

 

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این خبر
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید